problem z urzędem w Ostrowie!!!

Data: 2009-02-23 11:16:10
Autor:
problem z urzędem w Ostrowie!!!

witajcie czekam już 3 tydzień n paszport - na stronie WWW jak byk "Paszport
gotowy do odbioru" a przez telefon podczas super krótkiej rozmowy (20sekud)
NIE MA.... może Pani ok 5 sekundy o szukała...

JAK to jest IŚĆ i zrobić awanturę i się znajdzie????
Oryginalnie na tym druku wypisały mi 6 tygodni czekania.... --

Data: 2009-02-23 12:51:59
Autor: Piotrek
b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
[...]

Jeśli numer telefonu wybierałeś równie starannie jak grupę na którą napisałeś, to może po prostu wybierz *własciwy* numer.

Piotrek

Data: 2009-02-23 13:05:40
Autor: Ianus

Użytkownik <b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gnu0hq$f78$1inews.gazeta.pl...
problem z urzędem w Ostrowie!!!

A od kiedy paszport odbiera się w urzędzie skarbowym?

JS

Data: 2009-02-23 13:18:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
problem z urzędem w Ostrowie!!!