problem z usb pcmcia

Data: 2011-01-16 15:35:04
Autor: Jan Kowalski
problem z usb pcmcia
Witam!
Mam w laptopie 2 porty USB ale są uszkodzone.
kupiłem więc kartę PCMCIA z 4 portami. dzieje się z nią
coś dziwnego.Widzi porty raz na 100 razy i można wtedy coś kopiować. Oczywiście instaluje się, po usunięciu sterowników same się zainstaluje i widzi je ale nie można z nimi nic robić.
Dzięki za odpowiedź

Data: 2011-01-16 17:36:04
Autor: Michal Lukasik
problem z usb pcmcia
Dnia 16.1.2011, Jan Kowalski napisał(a):

[...]

"Grunt to prund". ;D
Zgaduję, że ta karta ma z boku gniazdko dodatkowego zasilania np. z portu
PS/2 i masz je niepodłączone. Zgadłem?
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2011-01-16 21:49:09
Autor: VSS
problem z usb pcmcia
W wiadomości:1l48we8yps112.dlg@smutas.org,
Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> nastukał:
"Grunt to prund". ;D
Zgaduję, że ta karta ma z boku gniazdko dodatkowego zasilania np. z
portu PS/2 i masz je niepodłączone. Zgadłem?

a po co do karty PCMCIA dodatkowe zasilanie z PS2?  porty PCMCIA są bardzej wydajne prądowo niz złącze PS2. Podłączenie zewnętrznego  zasilacza ma sens.

--
VSS

Data: 2011-01-17 18:25:47
Autor: Michal Lukasik
problem z usb pcmcia
Dnia 16.1.2011, VSS napisał(a):

a po co do karty PCMCIA dodatkowe zasilanie z PS2?  porty PCMCIA są bardzej wydajne prądowo niz złącze PS2. Podłączenie zewnętrznego  zasilacza ma sens.

Nie pytaj mnie a producentów takich kart. Widziałem ich kilka typów
i większość miała stosowne gniazdko, choć nie wszystkie stosowny kabelek.
Bez niego działał np. pendrive, ale dyski 2.5" czy karty WiFi już nie.
To samo tyczy kart z FireWire i kombinacji FW z USB.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2011-01-18 09:48:38
Autor: VSS
problem z usb pcmcia
W wiadomości:ezq9edufwa0n$.dlg@smutas.org,
Dnia 16.1.2011, VSS napisał(a):

[...]

pomyliłes PS z USB. są dostępne karty PCMCIA z kilkoma portami USB z kablem zasilajacym zakończonym wtkiem USB ale nie widziałem nigdy PCMCIA z kablem do PS

--
VSS

Data: 2011-01-20 02:31:26
Autor: Michal Lukasik
problem z usb pcmcia
Dnia 18.1.2011, VSS napisał(a):

pomyliłes PS z USB.

Niczego nie pomyliłem.

są dostępne karty PCMCIA z kilkoma portami USB z kablem zasilajacym zakończonym wtkiem USB ale nie widziałem nigdy PCMCIA z kablem do PS

Tu fotka tego o czym piszę.
http://www.coolgear.com/images/516167pro.jpg
Oczywiście to tylko jeden z wariantów, częściej spotykane są z gniazdem z
boku.
--