problem z ustawieniem zeza

Data: 2009-09-15 17:29:11
Autor: Ktos
problem z ustawieniem zeza
I jeszcze jeden fajny adresik:
http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/
w dziale 'Kalkulator Zeza' można zobaczyć, że dla anteny 85cm odległości między środkami dwóch LNB powinny
wynosić około 6 cm.

Data: 2009-09-15 19:34:54
Autor: vari
problem z ustawieniem zeza

Użytkownik "Ktos" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:h8ocfl$lld$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dzięki.
Mniej więcej tyle właśnie jest.
A jakie są parametry transpondera TV Trwam ?
Bo muszę wpisać wszystko ręcznie.
A CNN International Europe znalazłem na lyngsat.com tylko......analogowo. Ja mam jednak tuner DVB-S a tę stację odbieram.
Stąd moje podejrzenia o nieaktualne listy.
vari

Data: 2009-09-15 20:06:25
Autor: Ktos
problem z ustawieniem zeza
Ja korzystam z tych list:
http://satcodx2.tele-satellite.com/0192/pol/
(imho, lepsze i czytelniejsze)

TV Trwam to:
10.773 GHz H
SR 22000

Data: 2009-09-15 22:17:52
Autor: noy
problem z ustawieniem zeza

DziĂŞki.
Mniej wiĂŞcej tyle wÂłaÂśnie jest.
A jakie sÂą parametry transpondera TV Trwam ?
Bo muszĂŞ wpisaĂŚ wszystko rĂŞcznie.
A CNN International Europe znalazÂłem na lyngsat.com  tylko......analogowo. Ja
mam jednak tuner DVB-S a tĂŞ stacjĂŞ odbieram.
StÂąd moje podejrzenia o nieaktualne listy.
vari

Na tp. 59 niekodowane są także TVP Historia, TVP Kultura i TV Polonia

problem z ustawieniem zeza