problem z wejściem do BIOS

Data: 2010-05-08 10:44:34
Autor:
problem z wejściem do BIOS
witam,
podczas startu komputera karta graficzna nie podaje sygnału do monitora,
dopiero po załadowaniu windows
przez to nie mogę wejść do biosu i nie wiem jak sobie z tym poradzić, płyta
nie ma wbudowanej karty grafiki więc nie chodzi o to, że sygnał idzie na inne
wyjście podczas startu, próbowałem też wszystkich wyjść na zainstalowanej karcie
komputer to lenovo thinkstation s20 a karta nvidia quadro fx580
bardzo proszę o jakieś wskazówki bo nie mam pojęcia o co chodzi

problem z wejściem do BIOS