problem z właścicielem mieszkania

Data: 2009-06-30 13:29:18
Autor: Czytający Usenet
problem z właścicielem mieszkania
Witam,

Mam taki problem - wynajmowałem mieszkanie, miałem tam podłączony interenet oraz kablówkę przez operatora. Otrzymałem wypowiedzenie umowy i lokal zdałem zgodnie z ustaleniami, niemniej umowa z operatorem jeszcze trwała 2 miesiące w związku z czym właściciel mieszkania stwierdził że on będzie korzystać z telewizji i internetu. Umowa była podpisana na mnie. Minęły 2 miesiące, mam zwrócić modem do operatora, router jest moją własnością, tymczasem właściciel albo mnie zwodzi kolejnymi terminami albo wogóle nie odbiera telefonu. Za chwilę przekroczę termin zwrotu i dostanę karę. Jak wymóc na właścicielu zwrot mojej własności? Policja i zawiadomienie o przestępstwie?

Data: 2009-06-30 14:17:47
Autor: LA

Użytkownik "Czytający Usenet" <nomail@cause.of.spam> napisał w wiadomości news:h2ctiv$iem$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wyślij typowi wezwanie do wydania Twoich rzeczy pod rygorem skierowania sprawy do sądu. Może go to sprowadzi do pionu.

problem z właścicielem mieszkania