problem z wrzuceniem 3 biegu

Data: 2009-02-24 17:47:03
Autor: zorby
problem z wrzuceniem 3 biegu
Witam dzis tak od samosci podczas jazdy chciałem wrzucic 3 i nie idzie. Auto Opel Astra III 2004 1,9CDTi, poprostui nie da sie wrzucic biegu jakby lewarek nie "dochodził" i po puszczeniu sprzegla chrobotnie i wyskoczy na luz - inne biegi chodza, spróbowałem na hama ale to naprawde mocno i wtedy bieg wskoczył normalnie. Sprawdzałem np jak chce ruszyc z 5 to albo auto rusz przy wysokich obrotach albo zgasnie, natomiast jak ruszam z trójki to obojetnie jakie obroty to chrobotnie i bieg wyskoczy . ktos ma pomysł co sie mogło stac?? Z góry dzieki za sugestie

Data: 2009-02-25 17:09:39
Autor: zorby

Użytkownik "zorby" <zorby@poczta.beztego.onet.pl> napisał w wiadomości news:go18a9$au8$1inews.gazeta.pl...
[...]

otwieram dzis maske i tak w sumie nie wiedzac co zrobic patrze przez komore silnika w strone skrzyni, patrze, patrze i mysle co tam kur** jest - wsadzam reke - i wyjmuje a tam moj dosc duzy srubokret ok 25cm lezał w miejscu gdzie sciegna wchodza do skrzyni  po wyjęciu skrzynia chodzi pieknie i gładko  To tak ku przestrodze ze nie wszystko od razu musi sie konczyc awaria skrzyni - i ze przez głupote ( wymieniałem miesiac temu filtr paliwa i tego srubokreta uzywałem)

problem z wrzuceniem 3 biegu