problem z wyliczeniem tygodniowego odpoczynku

Data: 2013-08-29 18:12:02
Autor: Jacek Klepak
problem z wyliczeniem tygodniowego odpoczynku
Cześć wszystkim!

Zastnawiam siÄ™, czy dobrze rozumiem:

pracownik pracuje przez 4 dni w tygodniu (pon-czw) w godzinach 9-17. W piątek pracuje między 22-6 rano, nie przychodząc rano do pracy. Czy w takim układzie pracy zachowane są czasy odpoczynku dobowego, tygodniowego? Co z liczeniem doby pracowniczej w sobotę? Czy ten system pracy może tak wyglądać? Moim zdaniem, nie koniecznie i jednak coś powinno się dostać dodatkowo od pracodawcy w tygodniu. Głównie mam problem z wyobrażeniem sobie, w którym momencie startuje czas odpoczynku (czy o 6 rano w sobotę, czy może o 22 w sobotę?)

Jest ktoś w miarę obeznany w temacie i byłby mi w stanie to wytłumaczyć? Dzięki!

--
Jacek Klepak

problem z wyliczeniem tygodniowego odpoczynku