problem z wzmaczniaczem

Data: 2014-05-27 02:32:12
Autor: p0li
problem z wzmaczniaczem

hej
jest tu kto?
mam problem z wzmacniaczem - co prawda samochodowy - ale audio to audio

objaw jest taki że podczas włączania pobiera ok 17A zagra 1 sekundę i się
rozłącza - za kolejną sekundę ponownie - i tak "pompuje" bez końca (po
kilku razach wyłączyłem żeby się coś nie spaliło)

problem jest dość losowy bo czasem włączy się od razu a czasem "pompnie"
2-3 razy i się włączy - gra wtedy bez problemu
wyłączenie i ponowne włączenie - działa prawidłowo

głośniki nei mają zwarcia
temperatury otoczenia różne - generalnie wzmak jest zimny

jakieś pomysły gdzie zajrzeć?

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2014-06-03 23:15:35
Autor: Adam
problem z wzmaczniaczem
W dniu 2014-05-27 02:32, p0li pisze:

[...]

Może elektrolity?

Zapytaj na pl.misc.elektronika i podaj jeszcze model wzmacniacza.

--
Pozdrawiam.

Adam

problem z wzmaczniaczem