Data: 2010-03-24 17:39:56 | |
Autor: J.F. | |
problem z zaciskiem tarczy | |
Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com>
Wczoraj udało mi się zdjąć koła przednie z prawej i lewej strony, Jak zgroza to wymienic. Wziąłem toto na warsztat i się okazało, że główny tłoczek - ten duży Nie rozumiem .. jakie powietrze na uszczelkach ? Problem pozostał: klocki hamulcowe przylegają dość konkretnie do Tam zasadniczo nie ma zadnego mechanizmu powracania tloczka. Jedyne to co cofa to sprezystosc gumowej uszczelki, to jest jakis ulamek milimetra, i z reguly dziala dobrze. Druga sprawa to caly zacisk - masz tloczki po obu stronach tarczy czy tylko po jednej ? Czesto sa tylko od wewnetrznej strony pojazdu, natomiast caly zacisk jest "plywajacy". I tam tez jest tylko jakis znikomy luz na sprezystosciach, ale bywa ze zakleszcza sie zacisk na prowadnicach. Tez trzeba rozruszac, przeczyscic, czasem nasmarowac, albo i wymienic. Generalnie powinno to dzialac tak samo w calym zakresie zuzycia klockow. J. |
|