problem z zewnętrzym dyskiem 2,5''

Data: 2009-09-14 21:03:53
Autor: qwerty
problem z zewnętrzym dyskiem 2,5''
Użytkownik "dziecko neostrady" <ddd@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8m2s7$ck0$1@nemesis.news.neostrada.pl...
co myślicie? to że akurat komputer jest juz nieco zabytkowy to chyba nie ma żadnego znaczenia bo wszystkie pendrivy chodzą u mnie prawidłowo. system xp sp3 instalowany w grudniu - praca bezawaryjna jak narazie,
najbardziej prawdopodobne że to obudowa albo dysk. może wystarczy kupic lepszą obudowe?

Podobne objawy miałem po roku używania kieszeni Chieftec i dysku Seagate. Pewnego dnia padł i nigdy nie wstał. Być może u ciebie to samo, albo zasilacz nie wyrabia z zasilaniem (dysk 2,5" na rozruch bierze ~1A, więc znacznie więcej niż 500mA ze specyfikacji. Sprawdź na innym komputerze.

problem z zewnętrzym dyskiem 2,5''