problem z zewnętrzym dyskiem 2,5''

Data: 2009-09-14 22:31:56
Autor: maurycy123
problem z zewnętrzym dyskiem 2,5''
od samego poczatku miałem problem z jego zainstalowaniem. po dłuzszym czasie udało mi się go zainstalowac poprawnie tzn. system szybko go wykrywał, szybko się kopiowały pliki, kasowały czyli tak jak powinno być. po wyłączeniu komputera i ponownym włączeniu kilka dni później zaczeły się takie problemy jak na poczatku - problem z instalacją.

Mialem tez problemy z dyskiem przenosnym.
Rozne kabelki. Z podwujnym zasilaniem.
W koncu przez przypadek dorwalem kabelek od Noki.
Teraz zadnych problemow. Startuje na pojedynczym zasilaniu.

pozdrawiam.
Maurycy123.

Data: 2009-09-14 22:39:56
Autor: maurycy123
[...]