Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   problem ze sklepem internetowym

problem ze sklepem internetowym

Data: 2011-02-04 10:22:54
Autor: Andrzej Ława
problem ze sklepem internetowym
W dniu 04.02.2011 00:32, sth pisze:

I teraz pytanie do znawcow. Czy te zapisy z regulaminu sa wiazace i czy
faktycznie maja prawo odmowic przyjecia towaru i zwrotu kasy ?

Są niezgodne z prawem, zatem są nieważne.

Pogadaj z lokalnymi organizacjami zajmującymi się prawami konsumentów,
chociaż jak się uprą, to trzeba będzie przejść "drogę przez mękę" (sąd).

Data: 2011-02-04 11:00:12
Autor: sth
problem ze sklepem internetowym
Są niezgodne z prawem, zatem są nieważne.

Pogadaj z lokalnymi organizacjami zajmującymi się prawami konsumentów,
chociaż jak się uprą, to trzeba będzie przejść "drogę przez mękę" (sąd).

wlasciwie to juz nie chodzi o mnie, ale zastanawiam sie co zrobic zeby uwalic ich globalnie. zeby juz nikogo wiecej nie traktowali w ten sposob.
nie jestem pierwszy ani ostatni, niestety opinie przeczytalem dopiero po fakcie.

"Wyslali towar niezgodny z umowa, nie reagowali na proby wyjasnienia pomylki zarowno telefonicznie jak i mailowo(2 miesiace). Dopiero oficjalne pismo pomoglo, jednak czekam juz miesiac na zwrot pieniedzy. Wygadalem z infolinia 200 minut bez rezultatu, kieruje sprawe do FEDERACJI KONSUMENTOW."

"kupiłem do Citroena Picasso lusterko którego wiązka nie pasowała. Wysłałem emaila z pytaniem o możliwość wymiany z propozycją dopłaty z mojej strony. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Nie polecam tego sklepu.."

"DECYZJA ZAKUPU W TYM SKLEPIE TO DLA MNIE PORAŻKA !!PRZED ZAKUPEM ZADZWONIŁEM DO NICH UPEWNIAJĄC SIĘ ŻE ZAMAWIAM CZĘŚĆ O KTÓRĄ MI CHODZIŁO.PRZELAŁEM PIENIĄDZE I DOSTAŁEM CZĘŚĆ KTÓREJ NIE CHCIAŁEM - ZAMIAST REFLEKTORA TYC DOSTAŁEM DEPO.NIE DOŚĆ ŻĘ O WIELE DROŻEJ NIŻ WSZĘDZIE TO JESZCZE DEPO !! NA NIESZCZĘŚCIE WYRZUCIŁEM KARTON W KTÓRYM DO MNIE DOJECHAŁ.NIE MIAŁEM POJĘCIA ŻĘ BĘDZIE MI ON POTRZEBNY.ODESŁAŁEM NA WŁASNY KOSZT REFLEKTOR W SWOIM KARTONIE.NIE WYMIENIONO MI GO MOTYWUJĄĆ ODMOWĘ BRAKIEM KARTONU.DZWONIŁEM,PISAŁEM MAILE - BEZ ODDZEWU.I W TEN OTO SPOSÓB MAM REFLEKTOR KTÓREGO NIE CHCIAŁEM.NIE DOSYĆ ŻE ZOSTAŁEM WPROWADZONY W BŁĄD TO BEZ SZANS NA WYMIANE REFLEKTORA ZA DOPŁATĄ OCZYWIŚCIE NA TAKI JAKI CHCIAŁEM.NIE POLECAM TEGO SKLEPU - DLA NICH WAŻNIEJSZY JEST KARTON A NIE ZADOWOLENIE KLIENTA.A WYSTARCZYŁO ODROBINE CZŁOWIECZEŃSTWA.PRZYKRE.....!!!"

"Zamówiony wahacz nie dotarł ,opłata zrobiona ,czekam na zwrot gotówki już miesiąc w rozmowie telefonicznej gościu zarzekał się że nawet nie ma mojego maila .Wysłałem dwa razy z podaniem nr. konta. Będę sprawę kierował do organów kontrolnych.Porażka i klapa"

"Moja opinia jest nieco inna niż poprzedników.Fatalna wtopa sklepu to wysłanie za pobraniem paczki, mimo że wysłałem pieniądze na konto i napisałem o tym maila. Pieniądze zostały zwrócone za potrąceniem 1 zł - może to mało, ale straciłem złotówkę z nie mojej winy! Co do części kierunkowskazy do LT-ka pasują świetnie, jednak atrapa kierunkowskazu jest inna (podawałem rocznik i model, a przyszło co innego) Teraz leży sobie ładnie na półce nieodpakowana i czeka na lepsze czasy... Pisałem o tym w mailu ale sprawę przemilczano, a o 30 zł nie ma co wszczynać awantury. Decyzja o zakupie w tym sklepie nie była słuszna..."

"waga nieuczciwy sprzedawca! części zostały przysłane nie do tego samochodu co były zamawiane. W przesyłce nie było dowodu zakupu. Po przesłaniu części w ramach reklamacji już kolejny tydzień czekam na zwrot pieniędzy. Dla pewności prosiłem o sprawdzeni części a i tak zostały przysłane nieprawidłowe. Po złożeniu reklamacji firma przestała odpowiadać na maile. Jeszcze raz ostrzegam. Jestem w trakcie pisania zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa, oszustwa i wyłudzenia."

"bardzo nierzetelny sprzedawca, próbuje zarobic na uczciwych klientach, po anulowaniu transakcji do tej pory nie otrzymałam zwrotu swoich pieniędzy, marnych 200 zł, a minęły już ponad dwa tygodnie nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile, NIE POLECAM, omijać z daleka!!!!"

"Opinia o sklepie FATALNA!!! ODRADZAM ZAKUPÓW!!! Przysłano korki wlewu paliwa do Pandy, które do Pandy nie pasują. Owszem, każdemu błąd może się zdarzyć, ale po informacji z naszej strony powinni przeprosić za błąd i poprosić o odesłanie towaru na ich koszt. Nic takiego nie miało miejsca, cytują tylko punkty regulaminu, które w tym przypadku w ogóle nie maja zastosowania (po pierwsze towar nie jest uszkodzony tylko to nie jest ten towar, który był zamawiany, po drugie występuję w transakcji jako podmiot gospodarczy, a nie konsument). Od LISTOPADA 2008 nie odpowiadają na maile!"

"NIE POLECAM tego sklepu. Zamówiłem szkło reflektora do Kadett E. Przed zamówieniem dokładnie wypytałem e-mailowo odnośnie tych szkieł czy na pewno są tej firmy której szukam. Po odebraniu przesyłki okazało się że otrzymałem szkło nie dość że na drugą stronę to w ogóle nie było szkło do mojego auta (chociaż kadett E ma tylko jeden rodzaj lamp). Konsultanci na przymus wciskali mi że towar się zgadza, mimo iż wysłałem im zdjęcia. Okazuje się że mógłbym zwrócić im towar ale koszt przesyłki pokrywam sobie sam bo ich to nie obchodzi. Odesłać mi się nie opłaca i tyle. Okantowali mnie na 40,-"

"Zgadzam się z opinią Pawła. Obsługa fatalna, pracownicy niekompetentni nierzetelni.Zanim zamówiłem części do wymiany rozrządu wysłałem zapytanie czy część pasuje do konkretnego modelu silnika.Pan Bartosz Kowalski potwierdził cytuję Tak ta sama, pasuje.Część nie pasowała, poniosłem dodatkowe koszty, a do tej pory nie mogę odzyskać SWOICH pieniędzy. Pracownicy cytują regulamin który nie przewiduje ich braku kwalifikacji.ODRADZAM ZAKUPY!!!! "

"Zakupilem oswietlenie tablicy rejestracyjnej do fiata UNO. Za przesylke wyslana kurierem zaplacilem 16zl. Niestety na towar musialem czekac 5 dni. Niestety otrzymany towar rozni sie od tego co zamawialem. Calkiem inna koncowka przez co nie pasuje. Na reklamacje odpowiedzieli ze : "Zdjęcia przedstawione na stronie www są zdjęciami poglądowymi,firma zastrzega sobie prawo do tego, iż produkty będące na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od tych znajdujących się w ofercie." Zdecydowanie nie polecam! Stracilem 25 zl niby nie duzo ale widac ze "firma" czesci24 nie pogardzi kazdym groszem wyciagnietym od klienta."

"Obsługa fatalna, nigdy więcej nie kupię w tym sklepie żadnych części. Zadziwiające, że wszystkie pozytywy powyżej zostały napisane w ciągu 3 dni, samo to świadczy o zakłamaniu!"

Data: 2011-02-04 11:13:43
Autor: cyklista
problem ze sklepem internetowym
Użytkownik sth napisał:
ąd).

wlasciwie to juz nie chodzi o mnie, ale zastanawiam sie co zrobic zeby
uwalic ich globalnie. zeby juz nikogo wiecej nie traktowali w ten sposob.
nie jestem pierwszy ani ostatni, niestety opinie przeczytalem dopiero po
fakcie.


globalnie ich nie uwalisz, możesz tylko wygrać swoją sprawę
ewentualnie zebrać więcej niezadowolonych i zrobić swoją stronę w internecie opisując tylko prawdę

Data: 2011-02-04 19:27:52
Autor: niusy.pl
problem ze sklepem internetowym

Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl>

wlasciwie to juz nie chodzi o mnie, ale zastanawiam sie co zrobic zeby
uwalic ich globalnie. zeby juz nikogo wiecej nie traktowali w ten sposob.
nie jestem pierwszy ani ostatni, niestety opinie przeczytalem dopiero po
fakcie.


globalnie ich nie uwalisz, ...
--
To nie jest takie oczywiste. Nawet prawnie może ich nękać a pozaprawnie ...

Data: 2011-02-04 19:26:46
Autor: niusy.pl
problem ze sklepem internetowym

Użytkownik "sth" <ksdbqa@ldwcvwqvc.vk>

Są niezgodne z prawem, zatem są nieważne.

Pogadaj z lokalnymi organizacjami zajmującymi się prawami konsumentów,
chociaż jak się uprą, to trzeba będzie przejść "drogę przez mękę" (sąd).

wlasciwie to juz nie chodzi o mnie...

W sumie śmieszne są takie wypowiedzi. Klienci narzekają, straszą i bee a sprzedawcy pewnie niczym nie przejmują się bo jedyne co im grozi to to, że będą musieli pieniądze oddać...

Data: 2011-02-04 23:26:42
Autor: sth
problem ze sklepem internetowym
wlasciwie to juz nie chodzi o mnie...

W sumie śmieszne są takie wypowiedzi. Klienci narzekają, straszą i bee a sprzedawcy pewnie niczym nie przejmują się bo jedyne co im grozi to to, że będą musieli pieniądze oddać...

smieszy cie to ze chce sie upomniec o swoje czy raczej to ze dalem sie wydymac?

Data: 2011-02-06 12:45:07
Autor: Papo Smurfso
problem ze sklepem internetowym
Órzytkownik "sth" napisał:
W sumie śmieszne są takie wypowiedzi. Klienci narzekają, straszą
i bee a sprzedawcy pewnie niczym nie przejmują się bo jedyne co
im grozi to to, że będą musieli pieniądze oddać...

smieszy cie to ze chce sie upomniec o swoje czy raczej to ze
dalem sie wydymac?

to ironia bo niestety on ma rację, takie u nas prafo niestety:O(
jeśli zostałeś oszukany na sporą kfotę to może opłaci się wynająć adwokata
żeby zrobił sprawę w sądzie, ale taki pewnie bez tysiączka czy dwuch to
nawet dupy nie ruszy, niemniej i tak nie gwarantuje sukcesu a kasę skasuje
zafsze, co do oszusta to faktycznie grozi mu jedynie zwrot kasy, taka
prawda:O(
jedyny sposup na takich to wysłać im paczkę z granatem i zawleczką
przymocowaną do pokryfki, albo tak jak TV koperty z pchłami czy podobne
numery:O)

Data: 2011-02-06 22:47:10
Autor: niusy.pl
problem ze sklepem internetowym

Użytkownik "sth" <ksdbqa@ldwcvwqvc.vk>

wlasciwie to juz nie chodzi o mnie...

W sumie śmieszne są takie wypowiedzi. Klienci narzekają, straszą i bee a sprzedawcy pewnie niczym nie przejmują się bo jedyne co im grozi to to, że będą musieli pieniądze oddać...

smieszy cie to ze chce sie upomniec o swoje czy raczej to ze dalem sie wydymac?

Raczej to, że chcesz ich ukarać :-)

Data: 2011-02-07 14:45:40
Autor: Gotfryd Smolik news
problem ze sklepem internetowym
On Fri, 4 Feb 2011, sth wrote:

wlasciwie to juz nie chodzi o mnie...

W sumie śmieszne są takie wypowiedzi. Klienci narzekają, straszą i bee
a sprzedawcy pewnie niczym nie przejmują się bo jedyne co im grozi to to,
że będą musieli pieniądze oddać...

smieszy cie to ze chce sie upomniec o swoje czy raczej to ze dalem sie wydymac?

  Uczulony jesteś. Nie dziwię się, ale nabierz dystansu.

  Ta śmieszność to czarny humor - z prawa, że jest jakie jest.
  Że pod pozorem zapewnienia "sprawiedliwości" de facto ubezwłasnowalnia
się poszkodowanego oraz co gorsza doprowadza do stanu że łamanie prawa
się OPŁACA.
  Jedynym znanym mi wyjątkiem jest przepis z prawa autorskiego, dający
(w określonych przypadkach) poszkodowanemu prawo do 200% lub 300%
należnego wynagrodzenia (jako odszkodowanie).
  Zna ktoś inne (takie wyjątki)?

pzdr, Gotfryd

problem ze sklepem internetowym

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona