Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   problem ze sklepem internetowym

problem ze sklepem internetowym

Data: 2011-02-04 09:56:15
Autor: Massai
problem ze sklepem internetowym
sth wrote:


I teraz pytanie do znawcow. Czy te zapisy z regulaminu sa wiazace i
czy faktycznie maja prawo odmowic przyjecia towaru i zwrotu kasy ?

Mogą sobie napisac w regulaminie że zwrot przysługuje tylko jak
odbierasz towar ubrany w strój supermana - i tyle samo to będzie warte.


Poradzcie co z tym zrobic, mam ochote pobawic sie z nimi. Jezeli nie
mam racji to tez prosze o informacje.  Pozdrawiam

10 dni na zwrot bez podania przyczyny, ALE! jeśli to (że można oddać w
ciagu 10 dni) nie jest wyraźnie napisane w ich regulaminie do
zaakceptowania, whatever - masz 3 miesiące na zwrot. Taki bacik na
nieuczciwych sprzedawców, zresztą uzasadniony - klient jak kupi, nie
spodoba się mu, ale nie został poinformowany przy zakupie o tym prawie
zwrotu w ciągu 10 dni, to stwierdzi "trudno sie mówi".

Ale jest szansa że poświęci trochę czasu, dowie się jak jest, tylko że
w tym czasie minie 10 dni. W związku z tym - ma 3 miesiące, skoro z
winy sklepu nie został poinformowany.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-04 11:03:55
Autor: sth
problem ze sklepem internetowym
10 dni na zwrot bez podania przyczyny, ALE! jeśli to (że można oddać w
ciagu 10 dni) nie jest wyraźnie napisane w ich regulaminie do
zaakceptowania, whatever - masz 3 miesiące na zwrot. Taki bacik na
nieuczciwych sprzedawców, zresztą uzasadniony - klient jak kupi, nie
spodoba się mu, ale nie został poinformowany przy zakupie o tym prawie
zwrotu w ciągu 10 dni, to stwierdzi "trudno sie mówi".

Ale jest szansa że poświęci trochę czasu, dowie się jak jest, tylko że
w tym czasie minie 10 dni. W związku z tym - ma 3 miesiące, skoro z
winy sklepu nie został poinformowany.


dzieki za info.
teraz to sie zastanawiam gdzie uderzyc z tym wszystkim. chce im narobic kolo dupy wszedzie gdzie sie da. zgodnie z oczekiwaniami przestali odpisywac na gg :)
mysle o prokuraturze nawet.

Data: 2011-02-04 16:04:32
Autor: Icek
problem ze sklepem internetowym
W dniu 2011-02-04 11:03, sth pisze:
10 dni na zwrot bez podania przyczyny, ALE! jeśli to (że można oddać w
ciagu 10 dni) nie jest wyraźnie napisane w ich regulaminie do
zaakceptowania, whatever - masz 3 miesiące na zwrot. Taki bacik na
nieuczciwych sprzedawców, zresztą uzasadniony - klient jak kupi, nie
spodoba się mu, ale nie został poinformowany przy zakupie o tym prawie
zwrotu w ciągu 10 dni, to stwierdzi "trudno sie mówi".

Ale jest szansa że poświęci trochę czasu, dowie się jak jest, tylko że
w tym czasie minie 10 dni. W związku z tym - ma 3 miesiące, skoro z
winy sklepu nie został poinformowany.


dzieki za info.
teraz to sie zastanawiam gdzie uderzyc z tym wszystkim. chce im narobic
kolo dupy wszedzie gdzie sie da. zgodnie z oczekiwaniami przestali
odpisywac na gg :)
mysle o prokuraturze nawet.

upewniam się tylko:
ale nie chciałeś na tą część faktury "na firmę" ? I nie prowadzisz działalności gospodarczej ?



Icek

Data: 2011-02-04 16:08:28
Autor: sth
problem ze sklepem internetowym
upewniam się tylko:
ale nie chciałeś na tą część faktury "na firmę" ? I nie prowadzisz działalności gospodarczej ?

oczywiscie ze nie. inaczej nie bylo by pytania na grupie :)
dostalem paragon.

problem ze sklepem internetowym

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona