Data: 2011-02-05 07:12:26 | |
Autor: Krzysiek | |
problem ze sklepem internetowym | |
Witam czy mają prawo żądać zwrotu oryginału faktury? chyba powinni wystawić korektę.... pozdrawiam Krzysiek |
|
Data: 2011-02-07 14:45:57 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
problem ze sklepem internetowym | |
On Sat, 5 Feb 2011, Krzysiek wrote:
czy mają prawo żądać zwrotu oryginału faktury? W znaczeniu oderwanym od uzależnienia od przyjęcia zwrotu? chyba powinni wystawić korektę.... Najwyraźniej idą w stronę uznania, że: - klient uznaje, że miała miejsce pomyłka - nie odbiera towaru i faktury, a tym samym "nie weszła (ona) do obrotu prawnego". W takim razie mogą jej nie księgować (powinni zostawić sobie w archiwum). Ale trzeba przyznać, że ta wersja nie pokrywa się ze stanem faktycznym :) (skoro klient *przyjął* towar, to "wydanie wg VAT" miało miejsce, fakt późniejszego zwrotu to inna sprawa). pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-02-07 21:44:05 | |
Autor: sth | |
problem ze sklepem internetowym | |
Ale trzeba przyznać, że ta wersja nie pokrywa się ze stanem stan faktyczny jest taki ze kupilem na paragon :) |
|