problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400

Data: 2010-08-24 18:43:21
Autor: alex
problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400
Witam

Zdarzyła mi się taka przygoda i szukam pomocy od bardziej oblatanych w
mechanice. Zerwałem otóż linkę sprzęgła, na szczę¶cie działo się to w Toruniu
gdzie chłopaki z Sid Garaż (kryotoreklama bom wdzięczny:
http://www.sid-garaz.com.pl/ ) ciupasem naprawili, ale od tego momentu
pojawił się problem ze zrzucaniem nieższych biegów. Czasem dĽwignia
stawia opór, jakby to była już jedynka i zredukować bieg można dopiero
po przegazówce czy przejechaniu kilkudziesięciu metrów, czasem
wystarczy mocno naci¶n±ć ("zbić" sił±), czasem trzeba zatrzymać i
dopiero można pracować dĽwigni± w dół. W górę bez zmian. Przypusczam
ze to efekt przejechania po awarii dwóch kilometrów bez sprzęgła z
kilkoma zmianami biegów, ale przedtem też mi się czasem zdarzało
zrzucić bieg bez sprzęgła (zwłaszcza przy sprawdzaniu czy to jedynka),
i takich problemów nie było.

Co trzeba będzie naprawić?

A.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2010-08-24 19:26:51
Autor: Kuczu
problem ze zrzucaniem biegĂłw, bandit 400
W dniu 2010-08-24 18:43, alex@hell.pl pisze:
Witam

Zdarzyła mi się taka przygoda i szukam pomocy od bardziej oblatanych w
mechanice.

Zerwałem otóż linkę sprzęgła, na szczęście działo się to w Toruniu
gdzie chłopaki z Sid Garaż (kryotoreklama bom wdzięczny:
http://www.sid-garaz.com.pl/ ) ciupasem naprawili, ale od tego momentu
pojawił się problem ze zrzucaniem nieższych biegów. Czasem dźwignia
stawia opór, jakby to była już jedynka i zredukować bieg można dopiero
po przegazówce czy przejechaniu kilkudziesięciu metrów, czasem
wystarczy mocno naciśnąć ("zbić" siłą), czasem trzeba zatrzymać i
dopiero można pracować dźwignią w dół. W górę bez zmian. Przypusczam

Wyregulowac porzadnie sprzeglo.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-08-24 23:49:05
Autor: alex
Kuczu <qczu666@gmail.com> writes:

Co trzeba będzie naprawić?

Wyregulowac porzadnie sprzeglo.

Znaczy długo¶ć linki czy co?

a.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2010-08-24 23:58:27
Autor: Tom01
problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400
alex@hell.pl pisze:
Znaczy długo¶ć linki czy co?

Znaczy chyba podci±gn±ć trzeba.

--
Tom01

Data: 2010-08-25 12:17:23
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
On 24 Sie, 23:58, Tom01 <n...@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
a...@hell.pl pisze:

> Znaczy długo¶ć linki czy co?

Znaczy chyba podci±gn±ć trzeba.

Znaczy się tak jak mówi instrukcja i sprawdzić przy okazji czy
dĽwignia ma pełen zakres ruchu.

Pozdrawiam,
Rafik + BMW K1100 RS szybsze, bo czerwone :) i linki ma w koszulkach z
teflonem :D

Data: 2010-08-24 21:17:17
Autor: Arni
alex@hell.pl pisze:
[...]

aaa to teraz wiem gdzie mi znikneli z horyzontu :)
Dzieki za info :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

problem ze zrzucaniem biegów, bandit 400