Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   problem ze zwrotem towaru

problem ze zwrotem towaru

Data: 2009-07-08 09:49:33
Autor: Grzesiex
problem ze zwrotem towaru
Witam
Zakupiony został towar z przeceny (towar pełnowartościowy, nie uszkodzony, taka promocja była), na paragonie jest napisane iż sklep przyjmuje zwrot nieużywanego towaru do 7 dni.
Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.
Oczywiście w sklepie nie ma żadnej informacji o tym że towar z przeceny nie podlega wymianie czy zwrotowi.
Pytanie: co mozna zrobić w takiej sytuacji? Sprzedawca jest uparty i zwrotu/wymiany nie chce przyjąć. Na siłę mu towaru nie wcisnę :)

--
_____________________
Grzesiex
Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia

Data: 2009-07-08 08:09:19
Autor: januszek
problem ze zwrotem towaru
Grzesiex napisał(a):

Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.

To trzeba go zapytac po co w takim razie umiescil go na paragonie z takim towarem?

j.

Data: 2009-07-08 10:31:30
Autor: Grzesiex
problem ze zwrotem towaru

Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na
paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.

To trzeba go zapytac po co w takim razie umiescil go na paragonie z
takim towarem?

j.

"bo tak ma ustawione w kasie fiskalnej i tak się drukuje" i weź tu gadaj z debilem...
--
_____________________
Grzesiex
Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia

Data: 2009-07-08 08:33:46
Autor: januszek
problem ze zwrotem towaru
Grzesiex napisał(a):

"bo tak ma ustawione w kasie fiskalnej i tak się drukuje" i weź tu gadaj z debilem...

To ich problem, ze tak sobie ustawili w kasie i tak wydrukowali. Jak sobie zycza to niech obciaza serwis kasy kosztami zwrotu ;P

j.

Data: 2009-07-08 10:49:16
Autor: Grzesiex
problem ze zwrotem towaru

To ich problem, ze tak sobie ustawili w kasie i tak wydrukowali. ..........

Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce go uznać.
Nie interesują mnie jego relacje z serwisem kas fiskalnych i kto mu to tak ustawił.

--
_____________________
Grzesiex
Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia

Data: 2009-07-08 08:54:52
Autor: januszek
problem ze zwrotem towaru
Grzesiex napisał(a):

Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce go uznać.

Pozew do Sądu?

j.

Data: 2009-07-08 11:57:08
Autor: Grzesiex
problem ze zwrotem towaru
Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce
go uznać.

Pozew do Sądu?

j.

Można, tylko to chyba tak jak by z armaty do wróbla strzelać, towar wart 200 zł.

--
_____________________
Grzesiex
Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia

Data: 2009-07-08 13:02:52
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
problem ze zwrotem towaru
Grzesiex wrote:
Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce
go uznać.
Pozew do Sądu?

j.

Można, tylko to chyba tak jak by z armaty do wróbla strzelać, towar wart 200 zł.


To jeszcze zostaje odpowiedź na pytanie, czy  informacja o zwrotach jest wywieszona w sklepie. Jeśli tak, traktuj to jako ofertę i idź do rzecznika konsumentów.
M.

Data: 2009-07-08 18:24:00
Autor: Marcin Debowski
problem ze zwrotem towaru
On 2009-07-08, Grzesiex <schulc@gazeta.pl> wrote:
Ale mĂłj problem jest taki Âże na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce
go uznaĂŚ.

Pozew do SÂądu?
MoÂżna, tylko to chyba tak jak by z armaty do wrĂłbla strzelaĂŚ, towar wart 200 zÂł.

No to chyba sobie właśnie odpowiedziałeś.

--
Marcin

problem ze zwrotem towaru

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona