Data: 2009-07-08 09:49:33 | |
Autor: Grzesiex | |
problem ze zwrotem towaru | |
Witam
Zakupiony został towar z przeceny (towar pełnowartościowy, nie uszkodzony, taka promocja była), na paragonie jest napisane iż sklep przyjmuje zwrot nieużywanego towaru do 7 dni. Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny. Oczywiście w sklepie nie ma żadnej informacji o tym że towar z przeceny nie podlega wymianie czy zwrotowi. Pytanie: co mozna zrobić w takiej sytuacji? Sprzedawca jest uparty i zwrotu/wymiany nie chce przyjąć. Na siłę mu towaru nie wcisnę :) -- _____________________ Grzesiex Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia |
|
Data: 2009-07-08 08:09:19 | |
Autor: januszek | |
problem ze zwrotem towaru | |
Grzesiex napisał(a):
Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny. To trzeba go zapytac po co w takim razie umiescil go na paragonie z takim towarem? j. |
|
Data: 2009-07-08 10:31:30 | |
Autor: Grzesiex | |
problem ze zwrotem towaru | |
Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na "bo tak ma ustawione w kasie fiskalnej i tak się drukuje" i weź tu gadaj z debilem... -- _____________________ Grzesiex Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia |
|
Data: 2009-07-08 08:33:46 | |
Autor: januszek | |
problem ze zwrotem towaru | |
Grzesiex napisał(a):
"bo tak ma ustawione w kasie fiskalnej i tak się drukuje" i weź tu gadaj z debilem... To ich problem, ze tak sobie ustawili w kasie i tak wydrukowali. Jak sobie zycza to niech obciaza serwis kasy kosztami zwrotu ;P j. |
|
Data: 2009-07-08 10:49:16 | |
Autor: Grzesiex | |
problem ze zwrotem towaru | |
To ich problem, ze tak sobie ustawili w kasie i tak wydrukowali. .......... Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce go uznać. Nie interesują mnie jego relacje z serwisem kas fiskalnych i kto mu to tak ustawił. -- _____________________ Grzesiex Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia |
|
Data: 2009-07-08 08:54:52 | |
Autor: januszek | |
problem ze zwrotem towaru | |
Grzesiex napisał(a):
Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce go uznać. Pozew do Sądu? j. |
|
Data: 2009-07-08 11:57:08 | |
Autor: Grzesiex | |
problem ze zwrotem towaru | |
Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce Można, tylko to chyba tak jak by z armaty do wróbla strzelać, towar wart 200 zł. -- _____________________ Grzesiex Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia |
|
Data: 2009-07-08 13:02:52 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
problem ze zwrotem towaru | |
Grzesiex wrote:
Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chcePozew do Sądu? To jeszcze zostaje odpowiedź na pytanie, czy informacja o zwrotach jest wywieszona w sklepie. Jeśli tak, traktuj to jako ofertę i idź do rzecznika konsumentów. M. |
|
Data: 2009-07-08 18:24:00 | |
Autor: Marcin Debowski | |
problem ze zwrotem towaru | |
On 2009-07-08, Grzesiex <schulc@gazeta.pl> wrote:
MoÂżna, tylko to chyba tak jak by z armaty do wrĂłbla strzelaĂŚ, towar wart 200 zÂł.Ale mĂłj problem jest taki Âże na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce No to chyba sobie wĹaĹnie odpowiedziaĹeĹ. -- Marcin |