problem zes terownikami do INTEl G41

Data: 2010-08-29 12:39:50
Autor: JoteR
problem zes terownikami do INTEl G41
"Kedarby" napisał:

po zainstalowaniu ze strony Intela (winxp_14425) wszystko sie
instaluje poprawnie, po resecie jednak obraz jest nieczytelny

Wymień monitor.

JoteR

Data: 2010-08-29 19:17:31
Autor: Kedarby
problem zes terownikami do INTEl G41

Wymień monitor.

dlaczego mam wymienic nowe 24"? skoro jesli po instalce jak ustawie odrazu bez resetu rozdzielczosc jest OK a jak zresetuje to lipa

Data: 2010-08-29 19:56:04
Autor: JoteR
"Kedarby" napisał:

Wymień monitor.

dlaczego mam wymienic nowe 24"?

Bo standardowa porada "wymień zasilacz" jest już zbyt oklepana.
Skoro nie chcesz wymienić monitora, to wymień kartę graficzn±.
Powyższe porady co prawda nic Ci nie pomog±, ale może skłoni± do zastanowienia, czy na pewno jest to problem sprzętowy.

JoteR

Data: 2010-08-29 20:23:00
Autor: Kedarby
[...]

wg mnie to raczej problem programowy..sterownika.....

Data: 2010-08-29 20:29:17
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Sun, 29 Aug 2010 20:23:00 +0200, Kedarby napisał(a):

Bo standardowa porada "wymień zasilacz" jest już zbyt oklepana.
Skoro nie chcesz wymienić monitora, to wymień kartę graficzną.
Powyższe porady co prawda nic Ci nie pomogą, ale może skłonią do zastanowienia, czy na pewno jest to problem sprzętowy.

wg mnie to raczej problem programowy..sterownika.....

Brawo, Sherlocku. To teraz znajdĹş jeszcze odpowiedniÄ… grupÄ™ na pytania o
sterownik, zanim cię geniusz opuści.

"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."

Data: 2010-08-29 21:12:33
Autor: animka
W dniu 2010-08-29 20:23, Kedarby pisze:
[...]

Czy Ty nie rozumiesz, że to Nie Ta Grupa?

--
animka

problem zes terownikami do INTEl G41