problemy getin banku ?

Data: 2017-09-13 16:01:33
Autor: marek
problemy getin banku ?
wyczytałem ze getin bank ma duze problemy, mam tam troche gotowki, moze wycofac?

Data: 2017-09-13 16:47:35
Autor: Liwiusz
problemy getin banku ?
W dniu 2017-09-13 o 16:01, marek pisze:
wyczytałem ze getin bank ma duze problemy, mam tam troche gotowki, moze wycofac?

Jak masz dobry procent, a sumy nie przekraczają limitów BFG, to bym zostawił.

--
Liwiusz

Data: 2017-09-13 08:04:19
Autor: Dawid Rutkowski
problemy getin banku ?
Gdyby getout padł, to do wypłaty byłaby taka suma, jakiej BFG nie uzbierałby za 100 lat. Tak że takie numery to w wołomińskich pikusiach różnych przechodziły, ale jak getout walnie to kasy nie zobaczysz. Dla pocieszenia - klienci wszystkich innych banków będą najprawdopodobniej mieć podobne problemy :(
A że getout to piramida na kłopotach to wiadomo nie od dziś - jedno, co dobre, to że sporo kapitału ma jednak z obligacji, a nie z depozytów.

Data: 2017-09-14 21:50:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
problemy getin banku ?

"Dawid Rutkowski" 0bd69138-219f-4d46-ad39-8af803c71d44@googlegroups.com

: A że getout to piramida na kłopotach to wiadomo nie od dziś

Mógłby przybliżyć ;) temat?

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-09-15 14:13:39
Autor: nowyjestem@poczta.pl
problemy getin banku ?
Gdyby getout padł, to do wypłaty byłaby taka suma, jakiej BFG nie uzbierałby za 100 lat.

jaka kwota wpływa rocznie do BFG (że twierdzisz, jakoby
zobowiązania Getina są wg ciebie rzekomo 100x większe)?

Data: 2017-09-16 02:08:19
Autor: Dawid Rutkowski
problemy getin banku ?
google wie - np. z zapytania "bfg raporty".
Z ostatniego - za 2015 - takie wnioski - bfg ma ok. 12mld, z tego ponad 10mld w obligacjach skarbu państwa.
Wskaźnik zabezpieczenia wynosi 1,84%/2,41%.
OIDP aktywa polskich banków to ok. 2bln, getout ma nieco ponad 60mld, z tego zakładam, że połowa finansowana z depozytów (szczegóły w raporcie giełdowym).

problemy getin banku ?