problemy z Aero2

Data: 2014-03-25 11:32:03
Autor: Titus Atomicus
problemy z Aero2
Witam,
Jest chyba coraz gorzej z aero2.
I nie chodzi tylko o dlugie nawiazywanie polaczenia (ale nie zawsze - nie wiem od czego to zalezy) ale i czeste zrywanie tego polaczenia.
Lokalizacja - Warszawa Centrum, modem - Huawei E 273 + router.
--
TA

Data: 2014-03-25 12:51:09
Autor: NICE
problemy z Aero2
W dniu 2014-03-25 11:32, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Problemy sa jak zawsze w wybranych lokalizacjach. U mnie w Lublinie smiga jak dziki, ale np we wtorek w krakowie byl dramat w 3 aktach , to samo w warszawie i gdansku.

Data: 2014-03-25 16:26:33
Autor: tixe
problemy z Aero2

Użytkownik "NICE" <niepodam@bopoco.com> napisał w wiadomo¶ci news:lgrqje$6du$1node2.news.atman.pl...
[...]

Brak adresów ajpi, czekamy na m±dry ruch NATowania, usługa nie straci przez to na "atrakcyjno¶ci" a będzie można upchn±ć więcej użytkowników.

Data: 2014-03-25 17:06:17
Autor: J.F
problemy z Aero2
Użytkownik "tixe"  napisał w wiadomo¶ci grup
Brak adresów ajpi, czekamy na m±dry ruch NATowania, usługa nie straci przez to na "atrakcyjno¶ci" a będzie można upchn±ć więcej użytkowników.

Jest problem - na usluge BDI nie moga byc nalozone inne ograniczenia niz na dostep platny.

Wiec jesli z jakis powodow nie maja NAT na platnym, to nie moze byc i na BDI.

No i ciekawostka inna mi sie rzucila w oczy - nie szybciej niz 512, nie wolniej niz 128kbps, 20% pojemnosci sieci ... a jak te 20% nie starczy na 128 dla wszystkich chetnych ?

J.

Data: 2014-03-25 18:51:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
problemy z Aero2

"J.F" 5331a97a$0$2233$65785112@news.neostrada.pl

No i ciekawostka inna mi sie rzucila w oczy - nie szybciej niz 512, nie wolniej niz 128kbps, 20% pojemnosci sieci ... a jak te 20% nie starczy na 128 dla wszystkich chetnych ?

Może wówczas dałoby się jako¶ zwiększyć pojemno¶ć
sieci -- na przykład zwiększaj±c/rozci±gaj±c jej oka... ;)

SOA#1

Data: 2014-03-25 20:57:40
Autor: K
problemy z Aero2
W dniu 25-03-2014 17:06, J.F pisze:
[...]

co z tego ze nie ma nat-a jak wszystkie porty sa wyciete.

Data: 2014-03-25 23:15:32
Autor: Titus Atomicus
problemy z Aero2
In article <lgsn3n$vl3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, K <a@b.c> wrote:

co z tego ze nie ma nat-a jak wszystkie porty sa wyciete.

Jak to: wszystkie?
:-(
--
TA

Data: 2014-03-27 10:07:29
Autor: K
problemy z Aero2
W dniu 25-03-2014 23:15, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
In article <lgsn3n$vl3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, K <a@b.c> wrote:

co z tego ze nie ma nat-a jak wszystkie porty sa wyciete.

Jak to: wszystkie?
:-(

tak, a co chciales postawic serwer na oreo?

Data: 2014-03-27 12:39:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
problemy z Aero2

"K" lh0pol$t1k$1@portraits.wsisiz.edu.pl

co z tego ze nie ma nat-a jak wszystkie porty sa wyciete.

Jak to: wszystkie?

tak, a co chciales postawic serwer na oreo?

I co w tym dziwnego? --

Data: 2014-03-27 11:51:00
Autor: masti
problemy z Aero2
Dnia pięknego Thu, 27 Mar 2014 12:39:26 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
Ciszewski napisał:

"K" lh0pol$t1k$1@portraits.wsisiz.edu.pl

co z tego ze nie ma nat-a jak wszystkie porty sa wyciete.

Jak to: wszystkie?

tak, a co chciales postawic serwer na oreo?

I co w tym dziwnego?

możesz nawet postawić go w gołębniku i zaimplementować protokół IP over Avian Carrier tylko po co się tak męczyć?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-27 13:48:02
Autor: Artur Maśląg
problemy z Aero2
Ciszewski napisał:

[...]

Próbna implementacja protokołu w 2001 roku wykazał jego
problematyczność w realizacji - być może implementacja
zgodna RFC2549 byłaby bardziej efektywna ;)

Data: 2014-03-27 12:58:40
Autor: masti
problemy z Aero2

Leszek Ciszewski napisał:

[...]

Oj tam, oj tam. Ping przeszedł :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-28 23:43:01
Autor: Piotrek
problemy z Aero2
On 2014-03-27 13:48, Artur Maśląg wrote:

Próbna implementacja protokołu w 2001 roku wykazał jego
problematyczność w realizacji - być może implementacja
zgodna RFC2549 byłaby bardziej efektywna ;)

Ale jak już się uda to parametry "łącza" mogą zadziwić ;-)

Click -- > <http://news.bbc.co.uk/2/hi/8248056.stm>

Piotrek

Data: 2014-03-31 09:14:38
Autor: masti
problemy z Aero2
Dnia pięknego Fri, 28 Mar 2014 23:43:01 +0100 osobnik zwany Piotrek

On 2014-03-27 13:48, Artur Maśląg wrote:

[...]

transfer najlepszy to ma TIR z BlueRayami. Tylko ping kiepski :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-26 00:05:29
Autor: tixe
problemy z Aero2
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5331a97a$0$2233$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jako¶ ograniczenia na ruch przychodz±cy s± nałożone, nie można postawić serwera

Data: 2014-03-27 11:47:03
Autor: Poldek
problemy z Aero2
tixe wrote:
[...]

Tak samo jest w dostępie płatnym w wersji podstawowej. Chyba, że wykupisz dodatkow± usługę.

Data: 2014-03-28 09:21:12
Autor: J.F.
problemy z Aero2
Dnia Wed, 26 Mar 2014 00:05:29 +0100, tixe napisał(a):
[...]

A na platnym dostepie mozna postawic, czy tez blokuja ?

J.

Data: 2014-03-28 15:10:27
Autor: Krystek
problemy z Aero2
W dniu 2014-03-28 09:21, J.F. pisze:
Dnia Wed, 26 Mar 2014 00:05:29 +0100, tixe napisał(a):
UĹĽytkownik "J.F"<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
UĹĽytkownik "tixe"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup

Brak adresów ajpi, czekamy na mądry ruch NATowania, usługa nie straci
przez to na "atrakcyjności" a będzie można upchnąć więcej użytkowników.

Jest problem - na usluge BDI nie moga byc nalozone inne ograniczenia niz
na dostep platny.

Jakoś ograniczenia na ruch przychodzący są nałożone, nie można postawić
serwera

A na platnym dostepie mozna postawic, czy tez blokuja ?

Jak wykupisz dodatkową usługę zewnętrznego (stałego) IP.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-03-30 20:50:50
Autor: Poldek
problemy z Aero2
Krystek wrote:
[...]

uĹĽytkownikĂłw.
[...]

Która jest dostępna tylko w abonamencie - niedostępna na kart SIM prepaid.

Data: 2014-03-27 11:49:55
Autor: Poldek
problemy z Aero2
J.F wrote:
[...]

Kiedy osi±gn± poziom 20%, wtedy więcej już nie będzie - albo nie będ± wydawać nowych kart, albo zgodnie z regulaminem będ± odł±czać użytkowników którzy korzystaj± ze sprzętu kategorii mniej niż 10, albo będ± ograniczać ilo¶ć jednocze¶nie zalogowanych - np. wła¶nie przy pomocy ograniczonej liczby numerów IP. Albo wszystko na raz.

Data: 2014-03-28 21:57:11
Autor: Trybun
problemy z Aero2
[...]

U mnie jest gorzej, ale tylko ze względu na nieraz koszmarnie niski transfer, rzędu kilku KB/s. Natomiast nie zauważyłem żeby długo było nawi±zywane poł±czenie, czy jakie¶ ponadplanowe zrywanie poł±czenia.

problemy z Aero2