problemy z czytniekiem kart USB3.0 Kingston

Data: 2013-01-30 20:24:02
Autor: Tomek GÅ‚owacki
problemy z czytniekiem kart USB3.0 Kingston
Cześć,

Mam dziwny problem z czytnikiem kart na USB3.0 - Kingston HS3. Na kablu USB3.0 nijak to nie chce stabilnie działać. Zmieniałem kable USB3.0, zmieniałem porty USB3, zmieniałem nawet pecety, na każdym to samo. Czytnik po podłączeniu uruchamia się, wykrywa, potem zaraz się wyłącza. I tak cały czas. Podłącza, odłącza. Jedyne przypadki kiedy ten czytnik działa to: podłączony do dowolnego Apple MacBooka z USB3 (!) albo podłączony zwykłym kablem USB2.0 microUSB.

Czytnik też nie działa na kablu USB3.0 podłączony do portu USB2.0....

Co to z UFO jest? Pierwszy raz coś takiego widzę... czytnik jest chyba sprawny skoro pod Jabłkiem działa stabilnie i zalicza całkiem solidne transfery. Pod żadnym pecetem z USB3 nie działa poprawnie.... albo to ja mam pecha jakiegoś, bo wszystkie pecety na których testowałem mają kontrolery AMD. Jabłko ma zdaje się Intela. Może z jakimś NEC czy innym pójdzie lepiej?

--
Tomek GÅ‚owacki

problemy z czytniekiem kart USB3.0 Kingston