[tech] problemy z kołem 28"

Data: 2009-08-16 13:24:08
Autor: M_X
[tech] problemy z kołem 28"
IMHO mi to wygląda na kiepski zaplot - nierównomierny naciąg? Mniej prawdopodobne ale wciąż możliwe, że facet również wsadził jakieś nędzne szprychy. Ja zwykle zaplatałem koła w Cyklo ale kiedyś zaniosłem do złożenia koła na Peowiaków i też nie miałem co narzekać.
PS. Ja ważę podobnie i też jeżdżę na 32 szprychach (najtańsze DT + kilka Machów1) ale koła 26" i szerokie pancerne obręcze, w miejskim rowerze mam 36-szprychowe koła 28" i raczej do 32 bym nie próbował nawet schodzić.

 POZDRAV
                  M_X

[tech] problemy z kołem 28"