problemy z rejestracją w EPU

Data: 2012-06-23 23:34:34
Autor: Jacek
problemy z rejestracją w EPU
Od 2 dni próbuję sie zarejestrować ale za każdym razem
wywala błąd.
Gdzie może być przyczyna?

Jacek

Data: 2012-06-24 05:01:30
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-06-23 23:34, Jacek pisze:
Od 2 dni próbuję sie zarejestrować ale za każdym razem
wywala błąd.
Gdzie może być przyczyna?

W spartolonym systemie. Napisz do nich maila.

(Od tygodnia nie mogą sobie zaksięgować 2 opłat za pozwy).

--
Liwiusz

Data: 2012-06-24 06:02:38
Autor: Rafal M
On 24 Cze, 05:01, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

W spartolonym systemie. Napisz do nich maila.

(Od tygodnia nie mogą sobie zaksięgować 2 opłat za pozwy).

U mnie wlasciwie w ogole "nie zaksiegowali oplaty", od razu wydali
nakaz zaplaty (po 13 dniach).

Po prostu teraz chyba jest tak, ze placi sie w eCardzie, pozew sobie
wisi i nagle cyk mamy nakaz.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-06-24 08:42:46
Autor: wromek
problemy z rejestracją w EPU
(Od tygodnia nie mogą sobie zaksięgować 2 opłat za pozwy).

mi tez ksiegowali z tydzien jesli nie wiecej ;)

Data: 2012-06-25 23:54:13
Autor: Jacek
problemy z rejestracją w EPU
Zgłosiłem od razu i odpowiedzieli dzisiaj rano, że sprawdzają i, że przekazali sprawę
osobom zjmującym się systemem.

.....i dalej nic!

pozdrawiam

problemy z rejestracją w EPU