Data: 2009-09-30 17:09:56 | |
Autor: JS | |
[126p] problemy z rozrusznikiem (nowszy typ z 1989 - palenie na kluczyk) | |
1. Zły styk gdzieś po drodze np. "klemy", podłączenie do masy kabla przy akumulatorze, podłączenie kabla przy rozruszniku, podłączenie masy silnika.
2. Akumulator domaga się emerytury 3. Wypalone albo brudne styki elektromagnesu A jak reagują kontrolki? Gasną, przygasają trochę/mocno? Jacek |
|
Data: 2009-09-30 10:39:22 | |
Autor: slaweks | |
problemy z rozrusznikiem (nowszy typ z 1989 - palenie na kluczyk) | |
On 30 Wrz, 17:09, "JS" <m...@gmail.com> wrote:
2. Akumulator domaga się emeryturyGasły by wszystkie kontrolki. Gasną? |
|
Data: 2009-09-30 21:15:07 | |
Autor: Bucz | |
[126p] problemy z rozrusznikiem (nowszy typ z 1989 - palenie na kluczyk) | |
JS pisze:
1. Zły styk gdzieś po drodze np. "klemy", podłączenie do masy kabla przy akumulatorze, podłączenie kabla przy rozruszniku, podłączenie masy silnika. kontrolki lekko przygasaja -- Bucz |
|
Data: 2009-09-30 21:28:02 | |
Autor: JS | |
[126p] problemy z rozrusznikiem (nowszy typ z 1989 - palenie na kluczyk) | |
Jak lekko przygasają, to odpada punkt 2. Sprawdź połaczenia kabli (wszystkich grubych) przy rozruszniku, przewód masy i styki elektromagnesu.
Jacek |
|
Data: 2009-09-30 23:07:56 | |
Autor: Dominik | |
[126p] problemy z rozrusznikiem (nowszy typ z 1989 - palenie na kluczyk) | |
JS pisze:
1. Zły styk gdzieś po drodze np. podłączenie kabla przy rozruszniku,Ja to miałem kiedyś przy identycznych objawach :) -- Dominik Octavia/Cordoba Ech ta słabość do kobiet ... |