[126p] problemy z rozrusznikiem (nowszy typ z 1989 - palenie na kluczyk)

Data: 2009-09-30 21:45:48
Autor: luis
[126p] problemy z rozrusznikiem (nowszy typ z 1989 - palenie na kluczyk)

Użytkownik "Bucz" <niematakiegoadresu@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9vr4h$9j9$1inews.gazeta.pl...
mam takie problemy z rozrusznikiem w moim poczciwym fiaciku
przy probie odpalenia i przekreceniu kluczyka slychac glosne "pykniecie" elektromagnes pracuje lecz rozrusznik nie zaczyna sie krecic
po 5 moze 10 takich probach czasami po przekreceniu kluczyka nie ma juz nawet pykania a czasami zacznie normalnie krecic i odpali
wymienilem niedawno szczotki, co moze byc jeszcze przyczyną takiego stanu rzeczy?

-- Bucz

Najprawdopodobniej "zawieszone" szczotki rozrusznika. Trzeba postukać parę razy czymś ciężkim w obudowę i powinien zakręcić.:) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4470 (20090930) __________

Data: 2009-10-01 07:45:38
Autor: ***EiNsTeIn***
[126p] problemy z rozrusznikiem (nowszy typ z 1989 - palenie na kluczyk)
Witajcie
Ja w swoim malcu wymieniałem tulejki w rozruszniku. Czasmi wystarczyło puknąc czymś w obudowę i zakręcił, ale potem to już nawet i to nie dawało rady. Zdemontowałem, rozebrałem, wymieniłem tulejki, szczotki (tak profilaktycznie) i przed założeniem jeszcze sprawdziłem czy działa. potem montaż i śmiga do dzisiaj (czyli prawie 2 lata, malec zaś ma 12)

Pozdrawiam

[126p] problemy z rozrusznikiem (nowszy typ z 1989 - palenie na kluczyk)