problemy z szajsungiem syncmasterem p2370

Data: 2010-09-13 20:40:33
Autor: Jacek Kalinski
problemy z szajsungiem syncmasterem p2370
W artykule <i6lscq$ijg$1@mx1.internetia.pl>, zinek napisał(a):

mam do Was pytanie jako do doswiadczonych userow...
kupielem sobie szajsunga syncmastera 2370 w dobrej cenie z dobrego sklepu - i oczywiscie od razu problem.. monitor wylacza sie radosnie w trakcie pracy albo nie odpala sie od razu przy starcie kompa... 3 dni po kupnie.,

Na pewno to wina monitora, a nie karty graficznej lub płyty głównej?
Podłączałeś inne monitory? Wymieniałeś kartę graficzną?

Miałem kiedyś przypadek z płytą gł. Gigabyte (co ciekawe, to karta graficzna NIE była zintegrowana), a efekt był taki, że jak komputer był
zimny (np: wyłączony wtyczką na 15 minut), to wszystko było ok.
Ale jeśli raz uruchomiłem komputer i pochodził sobie około 10 minut
(również na ekranie BIOSu), to restart komputera (bez znaczenia, czy ctrl+alt+del, przycisk reset czy przycisk power) powodował brak synchronizacji monitora.
Sprawdzałem monitory LCD i CRT. Sprawdzałem kartę graficzną (fakt - wszystkie nvidie) Gigabyte, Asusa i jeszcze jakąś trzecią (różne modele, np: 8400, 9400 i 9500) - na wszystkich identyczne
obserwacje.
Okazało się, że po oddaniu płyty głównej do producenta, za drugim razem
udało im się skutecznie usunąć wadę.
PS: BIOS był najnowszy :)

Jacek

Data: 2010-09-13 22:58:21
Autor: zinek

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w wiadomości news:slrni8t321.llq.jacek_kalnntp.dyski.one.pl...
[...]

no dzieki czyli plyta glowna i karta graficzna tez wchodza w gre ?
ktos jeszcze moze pomoc?

problemy z szajsungiem syncmasterem p2370