problemy z szajsungiem syncmasterem p2370

Data: 2010-09-14 10:59:14
Autor: nom
problemy z szajsungiem syncmasterem p2370

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:i6lscq$ijg$1mx1.internetia.pl...
Witajcie.
mam do Was pytanie jako do doswiadczonych userow...
kupielem sobie szajsunga syncmastera 2370 w dobrej cenie z dobrego sklepu -

Nowy czy używany?

Data: 2010-09-14 19:32:10
Autor: zinek

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6ndib$me1$1inews.gazeta.pl...

[...]

nowka nie tykany.  jestem na to wyczulony bo juz kiedys powystawowy kory mial byc nowy zwracalem.
na razie rada kolegi glafa sie sprawdza ;)

Data: 2010-09-14 19:53:33
Autor: Rafał Łukawski
problemy z szajsungiem syncmasterem p2370

nowka nie tykany.  jestem na to wyczulony bo juz kiedys powystawowy kory
mial byc nowy zwracalem.
na razie rada kolegi glafa sie sprawdza ;)

Mam u siebie jakies samsung szerokie, az sprawdze te ustawienia z timerem :)

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

problemy z szajsungiem syncmasterem p2370