problemy z zabezpieczeniem WiFi pod Win Vista

Data: 2009-12-27 13:09:56
Autor: MC
problemy z zabezpieczeniem WiFi pod Win Vista
Użytkownik "Jarek" <sajmon007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hh7di9$lh3$1news.onet.pl...
Witam Szanownych Grupowiczow

sprawdzenia czy problem rozwiazany i tak w kolko . Zauwazylem w szczgolach polaczenia do ktorego nie dochodzi ze laptop pobiera sobie jakis dziwny adres IPv4 autokonfiguracji 169.254.180.127 i maske podsieci 255.255.0.0 gdzie w routerze mam zupelnie inne adresy 10.0.0.x oraz maska 255.0.0.0.

169.254.*.* to są adresy usługi autoIP. Robi ci to sam komputer jeśli nie dostanie od rutera numeru IP z serwera DHCP. Oczywiście z takim numerem połączenia z siecią typu 10.*.*.* nie będzie.
Generalnie konfigurację bezprzewodową należy robić przez kabel. Po pierwsze nikt nie podglądnie, a po drugie unikniesz wtedy problemu z szyfrowaniem, które można uzgodnić już po załatwieniu innych szczegółów.

Teraz kawałek niepewny, bo nie mam jak sprawdzić. Brak zgodności sposobu szyfrowania wyskoczy ci na liście sieci bezprzewodowej w postaci czerwonego iksa. Prawy klawisz myszki i we własciwościach można to zmienić.

problemy z zabezpieczeniem WiFi pod Win Vista