procedura egzekucji mandatu

Data: 2011-05-07 12:16:18
Autor: Robert Tomasik
procedura egzekucji mandatu
Użytkownik "znerx" <stack@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq35hi$67f$1inews.gazeta.pl...

Ja bym zrezygnował z takiego banku, bo następnym razem może tam znaleźć debet na kilka milionów złotych.

Data: 2011-05-07 12:26:43
Autor: znerx
Robert Tomasik wrote:

Użytkownik "znerx" <stack@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ja bym zrezygnował z takiego banku, bo następnym razem może tam znaleźć
debet na kilka milionów złotych.

To jest bank kojarzący się z internetem.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-07 12:32:39
Autor: Maruda
W dniu 2011-05-07 12:26, znerx pisze:

Ja bym zrezygnował z takiego banku, bo następnym razem może tam znaleźć
debet na kilka milionów złotych.

To jest bank kojarzący się z internetem.

Ty się q.. nie obcinaj, tylko wal co to za bank, bo z internetem, to niektórym kojarzy się "inteligo", a mnie mBank.

Twoje pytania są postawione trzeźwo i rzeczowo. Nie znam na nie odpowiedzi, ale warto było śledzić tę grupę :)

Spróbuj na "dzieńdobry" zareklamować to, ew. zapytaj, czy naliczą Ci jakieś opłaty za debet (pewno tak) i na jakiej podstawie (pewno regulamin/TOiP i hasło "niedozwolony debet" - tak bank się zabezpiecza przed obciążeniem karty debetowej ponad saldo konta)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-05-07 12:47:12
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:iq3749$oks$1news.onet.pl...
[...]

Może na wniosek poborcy skarbowego przyznali gościowi linię kredytową :-)

Data: 2011-05-07 13:27:47
Autor: znerx
procedura egzekucji mandatu
Robert Tomasik wrote:

(...)
Może na wniosek poborcy skarbowego przyznali gościowi linię kredytową :-)

Chodzi o zasadę i podstawę prawną. Jeżeli to działa jakoś karkołomnie to dotknie klientów w każdym banku.

pozdrawiam

Data: 2011-05-07 13:34:40
Autor: Maruda
procedura egzekucji mandatu
W dniu 2011-05-07 13:27, znerx pisze:
Robert Tomasik wrote:

(...)
[...]

Może (niedokładnie) sformułuję czego się obawiamy, a o czym niektórzy, jak się wydaje, nie wiedzą.

Wątkotwórca miał konto zgłoszone w US, nie miał na nim środków. Przyszła mu egzekucja z US na groszową kwotę, niby nie problem.
A bank teraz mówi "Aaaaa! Mamy cię!!! Za niedozwolony debet w TPiO mamy napisane 500zł!"
Taki bank trzeba nagłośnić, nie tylko tutaj, ale i na pl.biznes.banki.

Przy okazji przypomnieć podstawową zasadę marketingu, że jeden zadowolony klient przyciąga pięciu, a jeden niezadowolony zniechęca 50.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-05-07 14:51:29
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "znerx" <stack@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq3abj$jvv$1inews.gazeta.pl...

Może na wniosek poborcy skarbowego przyznali gościowi linię kredytową :-)
Chodzi o zasadę i podstawę prawną. Jeżeli to działa jakoś karkołomnie to dotknie klientów w każdym
banku.

Moim zdaniem nie powinno. Chyba, że miał linię kredytową i o niej nie wiedział.

Data: 2011-05-07 17:38:05
Autor: znerx
procedura egzekucji mandatu
Robert Tomasik wrote:

(..)
Moim zdaniem nie powinno. Chyba, że miał linię kredytową i o niej nie
wiedział.

Nie mam na tym koncie żadnej możliwości zadłużania.

pozdrawiam

Data: 2011-05-07 17:17:52
Autor: niusy.pl
procedura egzekucji mandatu

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl>

Ja bym zrezygnował z takiego banku, bo następnym razem może tam znaleźć
debet na kilka milionów złotych.
To jest bank kojarzący się z internetem.

A co to zmienia?

To, że jakby napisał nazwę to by go mogli ciągać

Data: 2011-05-07 18:01:46
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:iq3nrb$9mb$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Za co? Za napisanie prawdy? Bo zakąłdam, że człowiek pisze prawdę. Bank nie ma prawa wypłacić komornikowi środków finansowych, które nie są w dyspozycji klienta. Ba, obecnie sie zostanawiam, czy czasem nei doszło do pokrycia grzywny przez osobę trzecią, czyli wyroczenia.

procedura egzekucji mandatu