procenty w dół, a durnie od marketi ngu

Data: 2010-03-01 10:23:06
Autor: Pyrtek
procenty w dół, a durnie od marketi ngu
Gdyby czytali p.b.b, to zapowiedzieliby obniżki % od 3 marca i rzucili
ochłap w postaci możliwości otwarcia paru limitowanych i nie-za-długich
lokat z pośrednim % jeszcze przez dziś i jutro. Wszak OF ma 5.65 do
jutra (alem się naklikał wniosków po 500zł, oj...) i przynajmniej
zafundowaliby klientom rozterki i myślówy.

--

Tnx. Pzdr.        Pyrtek.

Data: 2010-03-01 15:18:45
Autor: Budzik
procenty w dół, a durnie od marketingu
Użytkownik Pyrtek upixb_at_lykamspam_pl@null.com ...

[...]

z ciekawosci - dlaczego po 500zł? i "z ciekawosci" poraz rugi - dlaczego nie zleciłes klikania konsultantce na infolinii?

Data: 2010-03-01 16:40:02
Autor: pyrtek
Budzik pisze:

z ciekawosci - dlaczego po 500zł?
Dla poprawy płynności przy nietraceniu odsetek. Jeśli będę nagle potrzebował 5499zł, to zerwę 11 lokat po 500, a nie jedną na 15k.
Chyba, że Twoje pytanie jest "tendencyjne" ;) i czaisz się z czymś, o czym nie wiem.

i "z ciekawosci" poraz rugi - dlaczego nie zleciłes klikania konsultantce na infolinii?

Nie przyszło mi to do głowy. Nie lubię infolinii.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-03-01 15:59:03
Autor: Budzik
[...]

Dokladnie o to.
Po prostu zastanawiam sie zawsze w takich przypadkach nad relacja koszty vs korzysci (czas, zagmatwanie itd)

i "z ciekawosci" poraz rugi - dlaczego nie zleciłes klikania
konsultantce na infolinii?

Nie przyszło mi to do głowy. Nie lubię infolinii.

:)

Data: 2010-03-01 21:42:09
Autor: Irokez
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D2EAB7B5A27budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

[...]

A może papieru na rozpałke potrzebuje?
Nie wiem ile lokat załozył, ale jak się naklikał to i sie napali w piecu.

--
Irokez

procenty w dół, a durnie od marketi ngu