procesy które same sie uruchamiaja po wyłączeniu

Data: 2016-11-23 21:46:13
Autor: slawekh31
procesy które same sie uruchamiaja po wyłączeniu
Czy ktos wie co jest odpowiedzialne za uruchamianie procesów? Mam coś co nzywa się Software CONTROL Notification i po mimo iz ręcznie wyłączę ten proces on za chwile sam sie odpala. Jest jakaś możliwość sprawdzenia co powoduje strat procesów?

Data: 2016-11-24 11:35:41
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-11-24 o 06:46, slawekh31@gmail.com pisze:
[...]

Pytaj na forum lub grupie poświęconej systemowi na którym
masz ten problem.

Pozdrawiam

Data: 2016-11-26 11:25:42
Autor: Piotr Rezmer
[...]

Są to zapewne procesy serwisów, które mają ustawione we właściwościach automatyczny restart w przypadku awarii. Sprawdź która to usługa, i zmień jej tryb uruchamiania.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-11-27 01:44:35
Autor: Animka
W dniu 2016-11-26 o 11:25, Piotr Rezmer pisze:
[...]

Tu jeszcze coś na ten temat (przetłumaczone na polskawy)
http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fdocs.bmc.com%2Fdocs%2Fdisplay%2Fpublic%2Fitsm81%2FNotification%2Bsystem%2Bprocess%2Bcontrol

--
animka

procesy które same sie uruchamiaja po wyłączeniu