produkt oszczędnościowy dla małoletniego

Data: 2017-09-27 02:25:54
Autor: Dawid Rutkowski
produkt oszczędnościowy dla małoletniego
Konta, które są sensu stricte własnością dziecka <13 lat oferuje tylko PKO/inteligo (choć to pewnie też jakaś fikcja prawna) - ale tam sensownego % nie dostaniesz.
25 września w wątku "Konta dla 500+ ?" opisywałem coś, co się nazywa lokata "db Plan 500+Premia" - odpowiadałoby Twoim wymaganiom (choć nie wiem, jak wysoki planujesz ten miesięczny regularny wpływ, tutaj sensownie jest do 500zł), a dostęp mogą mieć oboje rodzice, jeśli założycie sobie w db wspólne konto dbNet (bez debetówki darmowe - nie można założyć samej lokaty, wymagane jest również posiadanie konta).

Data: 2017-09-27 12:11:57
Autor: RobertS
[...]

PKO BP
dlaczego nie? na początek dają 2,5% (kapitalizacja tygodniowa) do kwoty 2500 zł + SKO drugie 2500 zł

konta są prowadzone za darmo, do tego konto rodzica (aby mieć nad tym kontrolę) też bez żadnych opłat

RobertS

Data: 2017-09-27 12:13:22
Autor: ń
produkt oszczędnościowy dla małoletniego
W Skoku też <13 l.

-- -- -
oferuje tylko PKO/inteligo

produkt oszczędnościowy dla małoletniego