prof. Cieszewski robi bziuuuu

Data: 2013-10-25 10:15:07
Autor: boukun
prof. Cieszewski robi bziuuuu
http://www.youtube.com/watch?v=dXbooNmZoto&feature=em-hot

 SWDSnajper 22 minuty temu

:):) uwielbiam tych pisowskich specjalistów co jeden to lepszy jak nie modele sklejane w dzieciństwie to wybuchajace stodoły fiiijuuu bziiiuuuuuu :):):) no rewelacja mam nadzieje że będą nowi :):) niech nigdy się nie poddadzą bo kto dostarczy nam lepszej rozrywki :):) pis niech nam żyje :):):):)

boukun

Data: 2013-10-25 12:00:55
Autor: A. Filip
prof. Cieszewski robi bziuuuu [Wielki marketingowy sukces! ;-)]
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

No i zapamiętałeś jego sposób zobrazowania ile to 2 sekundy?
Zapamiętałeś! Ciszewski "może mieć" świetlaną przyszłość w marketingu :-)

--
A. Filip
U sytego jagnięcia ogon jest twardy, u głodnego wołu nawet rogi są

Data: 2013-10-25 13:11:13
Autor: WW
W dniu 2013-10-25 12:00, A. Filip pisze:

No i zapamiętałeś jego sposób zobrazowania ile to 2 sekundy?
Zapamiętałeś! Ciszewski "może mieć" świetlaną przyszłość w marketingu :-)

Raczej nie wypada też zapomnieć o symulacji zniszczeń za pomocą puszek po napojach i pękających parówkach!
To wiekopomne dzieło zespołu chorobowego d/s zamachu smoleńskiego, nigdy nie powinno zostać zapomniane.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-10-25 15:19:40
Autor: dante
Dnia Fri, 25 Oct 2013 13:11:13 +0200, WW napisał(a):

[...]

Masz pojęcie o MES, koziołku?

--
Я знаю, что когда уйду от вас, придут свирепые волки и не пощадят стада.
Даже среди вас появятся люди, извращающие правду ради того, чтобы верующие

Data: 2013-10-25 21:03:12
Autor: dante
Dnia Fri, 25 Oct 2013 10:15:07 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Prof. Chris Cieszewski, jak sam podkreśla, nie jest członkiem jakiejkolwiek grupy czy też zespołu parlamentarnego, koziołku:
http://www.youtube.com/watch?v=UmAOo1kS8CU#t=08m00s

Data: 2013-10-25 21:39:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l4ef9i$ttp$1speranza.aioe.org...
[...]

:):):):)

boukun

Prof. Chris Cieszewski, jak sam podkreśla, nie jest członkiem
jakiejkolwiek grupy czy też zespołu parlamentarnego, koziołku:
http://www.youtube.com/watch?v=UmAOo1kS8CU#t=08m00s

I w tym wywiadzie dał dupy matołku, gdy zapytany w jaki sposób została złamana brzoza przed 5 kwietnia (9 minuta i 10 sekund). Najpierw zrobił focha, a później rozbrajająco wyjaśnił, że została potrącona przez buldożer, doznała szoku i w tym szoku się złamała. Nie mogłem oglądać dalej, ponieważ zanosiłem się ze śmiechu.

ubawiony

Data: 2013-10-26 08:04:30
Autor: dante
Dnia Fri, 25 Oct 2013 21:39:03 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

To że Babcia Tina ma problemy ze wzrokiem, bądź też nie potrafi czytać,
to juz wiadomo.

Babciu Tino, Babcia ma na dodatek problemy ze słuchem.

Historia o "buldożerze" to przykład możliwości złamania drzewa
dla tvn'owskiego matołka (strojącego  „yntelygentne” miny – bo tez
publikuje) będąca odpowiedzią na jego zapytania "w jaki sposób mogło dojść do
złamania"
a nie "że została złamana" – 09m30s.

Babcia, juz nie rozumie słowa mówionego.

W Babci wieku to pora zacząć uczyć się umierać.

Data: 2013-10-26 10:12:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l4fm1f$e4t$1speranza.aioe.org...
[...]

Och ty matole, w dalszej częsci wywiadu, na pytanie, że po takiej operacji pozostaną ślady gąsiennic i będzie je widać na mapie satelitarnej, nasz genialny naukowiec odparł bez wahania, że ślady zostały zamaskowane. Przed kim i dlaczego? Takie pytanie chyba nie padło. Moje rozbawienie nie pozwalało na dokładne śledzenie wywiadu. Ale jak tak później pomyślałem, ślady ani chybi zacierał Tusk wspólnie z Putinem.
I zrozum misiaczku o bardzo małym rozumku, że wywiad był w Polsacie, nie w TVN. Czyli link jest ale się go nie otwierało. Typowe postępowanie pisiaczków. "Nie oglądałem ale mam przemyślaną opinię".

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-26 10:19:14
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

A z jaką rozdzielczość/dokładność miały analizowane zdjęcia satelitarne?  Ile czasu (i deszczów) mogło upłynąć od uszkodzenia drzewa do zrobienia zdjęcia? Żaden sprzęt kołowy by pancernej brzozy nie mógł zmóc? --
A. Filip
Nie sąsiaduj z człowiekiem większym od ciebie.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2013-10-26 11:12:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:lrfn2bvbafdaq6.huge.strangled.net...
[...]

O jakim sprzęcie kołowym mówisz. Buldożer porusza się na kołach czy na gąsiennicach. Po co ta polemika, masz link, otwórz go i prześledź wywiad, tak od 9 minuty. Potem zabieraj głos.

ubawiony

Data: 2013-10-26 10:38:19
Autor: dante
Dnia Sat, 26 Oct 2013 10:12:24 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Opowieść o gąsienicach jest kontynuacją "możliwości złamania"
Ślady gąsienic mogły zostać zatarte a nie że "zostały zamaskowane".
Poza tym prof. stwierdza, że  takiej analizy nie przeprowadzał - 11m50s.

Umyj sobie uszy.

Przed kim i dlaczego? Takie pytanie chyba nie padło. Moje rozbawienie nie pozwalało na dokładne śledzenie wywiadu.

Raczej twoje brudne uszy.

Ale jak tak później pomyślałem, ślady ani chybi zacierał Tusk wspólnie z Putinem.

I zrozum misiaczku o bardzo małym rozumku, że wywiad był w Polsacie, nie w TVN. Czyli link jest ale się go nie otwierało.

To było celowe i zamierzone by sprawdzić twoją wadę wzroku.

Typowe postępowanie pisiaczków.
Nie jestem pisiaczkiem - o czym wiesz doskonale.

"Nie oglądałem ale mam przemyślaną opinię".

ubawiony

Skoro nie usłyszałeś dokładnie, bo masz brudne uszy, to nie wydaj "przemyślanych opinii" i się nie pogrążaj, Babciu Tino.