prof. Rońda obala wyniki badań Biniendy

Data: 2012-06-10 09:29:04
Autor: Bogdan Idzikowski
prof. Rońda obala wyniki badań Biniendy

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jr18ob$p8t$1dont-email.me...
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120609&typ=po&id=po19.txt

Zwróciłem uwagę na dwa fragmenty wypowiedzi profesora:

#...gdzie przedstawiono zderzenie samolotu ze słynnymi wieżami w Nowym Jorku - tam aluminium (samolot) cięło belki stalowe stanowiące szkielet konstrukcyjny wieżowców...#

Nie chce mi się szukać, jak było w rzeczywistości, ale odwróćmy materiały. Jeśli s samolot byłby ze stali, a szkielet wierzowca aluminiowy, to skrzydło stalowe podałoby się szkieletowi wierzowca? Zrób siekierę z aluminium w środku pustą i jebnij w stalowy dżwigar. Jestem pewny, że siekierę szlag trafi. I odwrotnie, stalową siekierą jebnij w ażurowy aluminiowy dźwigar. Z pewnością siekiera pozostanie cała.

#...Według raportów MAK i komisji Millera kadłub samolotu zderzył się z podmokłym gruntem, ale prawa fizyki wskazują na to, że ten nie powoduje fragmentacji konstrukcji na drobne kawałki, jak np. upadek kryształowego wazonu na betonową posadzkę...#

Rzuć tym wazonem z prędkością 300 km/h w wodę i zobacz, co się stanie. Woda z pewnością się nie rozstąpi.

Data: 2012-06-10 02:36:06
Autor: Yogy
Dnia Sun, 10 Jun 2012 09:29:04 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Nie trzeba było długo czekać, profesor doktor habilitowany Boguś Idzikowski
jak zawsze wierzy tylko w eksperymenty przeprowadzone w swojej piwnicy lub
te publikowane przez Michnika w GW :)

Data: 2012-06-10 08:48:56
Autor: rAzor
Yogy rAzor to chuj <yogy002@vp.pl> napisał(a):
> [...]

 > stalową siekierą jebnij w ażurowy aluminiowy dźwigar. Z pewnością siekiera > pozostanie cała.

Nie trzeba było długo czekać, profesor rAzor to chuj doktor habilitowany
Boguś Idzikowski rAzor to chuj
jak zawsze wierzy tylko w rAzor to chuj eksperymenty przeprowadzone w swojej
piwnicy lub
te publikowane przez Michnika w GW :) rAzor to chuj

Data: 2012-06-10 08:50:16
Autor: rAzor
prof. Rońda obala wyniki badań Biniendy
Yogy rAzor to chujrAzor to chujrAzor to chujrAzor to chujrAzor to chujrAzor to
chujrAzor to chujrAzor to chujrAzor to chujrAzor to chujrAzor to chujrAzor to

Data: 2012-06-10 08:51:40
Autor: rAzor

Data: 2012-06-10 11:07:41
Autor: mkarwan
prof. Rońda obala wyniki badań Biniendy
From: " rAzor" <bull.y300.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_prof._Ro=F1da_obala_wyniki_bada=F1_Biniendy?=
Date: Sun, 10 Jun 2012 08:51:40 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.253.150
IP address state: Slaskie
IP address city: Tarnowskie Gory

Data: 2012-06-10 09:56:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Yogy" <yogy002@vp.pl> napisał w wiadomości news:ya3q6g1khali.peylxae6cn41$.dlg40tude.net...
[...]

Wierzę w zdrowy rozsądek. Jeśli widzę, że samochód z prędkością 100 km/h uderzył centralnie w drzewo i maską objął pień, tak, że trzeba było rozcinać blachy by go odwieźć na złomowisko i jednocześnie widzę komputerową symulację, na której samochód przecina słusznej grubości drzewo i z drobnymi otarciami i wgłębieniami w masce jedzie dalej, to nie daję wiary tej symulacji, gdyż obraża inteligencję moją i wszystkich myślących ludzi.

Data: 2012-06-10 03:07:01
Autor: Yogy
Dnia Sun, 10 Jun 2012 09:56:55 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Wierzę w zdrowy rozsądek.

Dlatego ten facet to prof. dr. hab. inż. z Wydziału Inżynierii Metali i
Informatyki Przemysłowej Akademii Górniczo-Hutniczej, a ty prof.dr.hab.inż
Zdrowy Rozsądek :)
Jeśli widzę, że samochód z prędkością 100 km/h uderzył centralnie w drzewo i maską objął pień,

Zabawne są takie domowe wywody na temat wyciągania śledzia z wody.
Wiesz jak twardym materiałem jest ogrodowa dynia? No to popatrz
jak to się ma do twojego eksperymentu z aluminiową siekierą:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=didpjwBgFqY

Data: 2012-06-10 08:49:39
Autor: rAzor

Data: 2012-06-10 10:17:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Yogy" <yogy002@vp.pl> napisał w wiadomości news:11uo5gvlo470q$.ljsr5tsj21et.dlg40tude.net...
[...]

Ty możesz wierzyć symulacji.

Data: 2012-06-10 03:31:02
Autor: Yogy
Dnia Sun, 10 Jun 2012 10:17:43 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Powatrzasz te same bzdury, nie rozumiejąc z tego nic.
gdyż obraża inteligencję moją i wszystkich myślących ludzi.

:) Ty i myślenie to dwie sprzeczności. Twój problem polega na tym, że nie mając absolutnie żadnej wiedzy na dany temat, wierzysz w to co ktoś wbił ci w główkę i na swój własny sposób starasz się to sobie wytłumaczyć, bo
każda inna opcja oznacza, że trzeba byłoby pogodzic się z bardzo niewygodną
prawdą.

Data: 2012-06-10 08:33:39
Autor: dante
[...]

Zdajesz sobie sprawę z tego jak sztywną "konstrukcją" jest pień drzewa na
wysokości ok 0.7 m od gruntu?

i jednocześnie widzę komputerową symulację, na której samochód przecina słusznej grubości drzewo i z drobnymi otarciami i wgłębieniami w masce jedzie dalej,

Gdzie ty widziałeś taka symulację?

to nie daję wiary tej symulacji, gdyż obraża inteligencję moją i wszystkich myślących ludzi.

To znaczy... że... niby... samolot miał owinąć się wokół brzozy?

prof. Rońda obala wyniki badań Biniendy