prof. Wolniewicz o RM

Data: 2014-03-22 18:30:21
Autor: LS
prof. Wolniewicz o RM
Obala mitomanie o żydożerstwie RM i paszkwilach wychodzących od komuszych pism.
https://www.youtube.com/watch?v=04IdSZ4p-QM

Data: 2014-03-22 18:44:28
Autor: boukun
prof. Wolniewicz o RM
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:532dc8d0$0$2225$65785112news.neostrada.pl...
Obala mitomanie o żydożerstwie RM i paszkwilach wychodzących od komuszych pism.
https://www.youtube.com/watch?v=04IdSZ4p-QM

Nawet nie słucham, RM to Ĺźydowska tuba propagandowa. W swoich audycjach stale modlą się  o pokĂłj dla Izraela i wybrany przez boga Ĺźdydowski narĂłd, oraz do Ĺťyda Jezusa...

boukun

Data: 2014-03-22 18:50:18
Autor: Marek Czaplicki
prof. Wolniewicz o RM
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 22 marca 2014 18:44:

Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości
Obala mitomanie o żydożerstwie RM i paszkwilach wychodzących od komuszych
pism.
https://www.youtube.com/watch?v=04IdSZ4p-QM

Nawet nie słucham, RM to żydowska tuba propagandowa. W swoich audycjach
stale
modlą się  o pokój dla Izraela i wybrany przez boga żdydowski naród, oraz
do Żyda Jezusa...

boukun

Nie słuchasz? A piszesz co nadają?

Data: 2014-03-22 19:05:18
Autor: boukun
prof. Wolniewicz o RM
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lgkigs$5lv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ze cztery, pięć lat temu kiedy nie włączyłem, tylko modlitwy o dobrobyt dla Żydów... i pokój dla Izraela...

boukun

Data: 2014-03-22 19:08:59
Autor: Marek Czaplicki
prof. Wolniewicz o RM
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 22 marca 2014 19:05:

[...]

A to źle? Przecież Ty się nie modlisz. Więc co Ci przeszkadzają czyjeś modły?

Data: 2014-03-22 19:18:27
Autor: boukun
prof. Wolniewicz o RM
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lgkjjt$6mm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przeszkadza mi, że urabiają polski, tępy motłoch i wpajają mu, że są przeznaczeni perzez boga do służenia narodowi wybranemu i że maja być posłuszni, pokorni i wyrozumiali... wobec rasy panów...

boukun

Data: 2014-03-22 19:30:53
Autor: Marek Czaplicki
prof. Wolniewicz o RM
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 22 marca 2014 19:18:

[...]

Jak masz takie zdanie o innych ludziach, że to "tępy motłoch". To jak chcesz przekonać ich do swych racji?

Data: 2014-03-22 19:46:15
Autor: boukun
prof. Wolniewicz o RM
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lgkksv$83g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pojedyńczo, pojedyńczo, ja też kiedyś byłem głupi...

boukun

Data: 2014-03-22 19:49:19
Autor: Marek Czaplicki
prof. Wolniewicz o RM
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 22 marca 2014 19:46:

[...]

Nie jak, w sensie ilości, ale w sensie przekonywania. Mówisz "ty prtzedstawicielu tępego motłochu" masz się mnie słuchać?

Data: 2014-03-22 19:53:41
Autor: boukun
prof. Wolniewicz o RM
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lgklvh$vmu$1node1.news.atman.pl...
[...]

No przestań, pl.soc.polityka to nie wiec wyborczy. Tu jest bardzo mała grupa użytkowników. Ale..., wystarczy, że ktoś zechce coś się wywiedzieć, coś go zainteresuje, zagadnie podjęty tu temat u siebie w domu, w pracy, w szkole i zacznie moje racje przedstawiać i polemizować, a to da już całkiem szerokiej sferze do myślenia i coraz bardziej ludzie będą się uświadamiać...

boukun

Data: 2014-03-22 19:59:38
Autor: Marek Czaplicki
prof. Wolniewicz o RM
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 22 marca 2014 19:53:

[...]

Mi się wydaje, że masz bardzo uproszczony obraz sprawy. Uświadomienie innych? Poruszanie tematów? Ludzie mają wystarczający obraz sprawy aby mieć swe zdanie na każdy temat. Chodzi mi o Twe podejście. Co Ci przeszkadza jakieś tam radio? Są wyłączniki przy każdym.

Data: 2014-03-22 20:21:22
Autor: boukun
prof. Wolniewicz o RM
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lgkmit$9sj$1node2.news.atman.pl...
[...]

He, "ludzie maja wystarczający obraz sprawz"..., ano, aż za nadto... Tylko to j78z nie jest ich własne zdanie, tylko wklepany do pustych pał obraz reżimowej propagandy... Zobacz na tych pustaków, co klepią za Ukrainą a przeciw Rosji, na komando z tv..., przeciez to się nawet mojej matce i tesciowej udzieliło...

A gdyby tylko mnie słuchały...

boukun

Data: 2014-03-22 20:31:33
Autor: Marek Czaplicki
prof. Wolniewicz o RM
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 22 marca 2014 20:21:

[...]

Klepią za Ukrainą? Przecież Rosja jak miała w swym zasięgu byłe demoludy to jakoś nie mogła wymusić aby ją lubiano. Myślisz, że ci którzy są za Ukrainą są przeciw Rosji? Oni są za Rosją też tylko nie moga patrzeć jak Rosja przyjmuje obraz świata jak spod igły KGB. Spiski, układy i te inne. :-)

Data: 2014-03-22 20:55:35
Autor: boukun
prof. Wolniewicz o RM
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lgkoen$bgt$1node2.news.atman.pl...
[...]

O czym ty bredisz... Reżim nagania za Ukrainą i podżega, bo chcieli Ukrainę okraść i zaorać, jak okradli i zaorali Polskę... A reszta, to twoje wymysły, też czysto z propagandy reżimu w Polsce...
Dlaczego belki w swoim oku nie widzicie?

boukun

Data: 2014-03-22 20:59:45
Autor: Marek Czaplicki
prof. Wolniewicz o RM
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 22 marca 2014 20:55:

[...]
:-)

[...]

Ukraina została wystraczjąco okradziona przez, pożal się Boże, władców. Widziałeś zdjątka?

Data: 2014-03-22 19:10:36
Autor: LS
prof. Wolniewicz o RM
W dniu 2014-03-22 18:44, boukun pisze:

Nawet nie słucham, RM to żydowska tuba propagandowa. W swoich audycjach
stale modlą się  o pokĂłj dla Izraela i wybrany przez boga Ĺźdydowski
narĂłd, oraz do Ĺťyda Jezusa...

boukun

To ci streszczę, masz takie samo zdanie jak ten profesor do czasu aĹź zrobił test.  Zdaje się prosiłem cię o dowĂłd na teorie spiskową nt. Rydzyka, jak pamiętam odpowiedĹş była: "bo to wiadomo" i na tym się skończyło.

Data: 2014-03-23 06:45:53
Autor: stevep
prof. Wolniewicz o RM
W dniu .03.2014 o 18:44 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Słuchaj tylko rabina.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-23 06:44:55
Autor: stevep
prof. Wolniewicz o RM
W dniu .03.2014 o 18:30 LS <leming.show@gmail.com> pisze:

Obala mitomanie o żydożerstwie RM i paszkwilach wychodzących od  komuszych pism.
https://www.youtube.com/watch?v=04IdSZ4p-QM

To taki autorytet ten łysy, fanatyczny kretyn?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-23 08:21:25
Autor: Wiesiaczek
prof. Wolniewicz o RM
W dniu 22.03.2014 18:30, LS pisze:
Obala mitomanie o żydożerstwie RM i paszkwilach wychodzących od
komuszych pism.
https://www.youtube.com/watch?v=04IdSZ4p-QM

A co ma do tego Rada MinistrĂłw?

--