profesjonalny banan

Data: 2011-03-21 09:01:15
Autor: skippy
profesjonalny banan
skłąd bazowego się zmienił, ale za trudno jest zmienić htmla

http://www.gpw.pl/portfele_indeksow#WIG20

Data: 2011-03-21 09:22:14
Autor: alibaba8
profesjonalny banan
skłąd bazowego się zmienił, ale za trudno jest zmienić htmla

http://www.gpw.pl/portfele_indeksow#WIG20

Zawsze tak było, że dopiero w poniedziałek po sesji publikowali na tej stronie. Gdzieś jest w serwisie GPW, ale po zmianach trudno cokolwiek znaleźć toteż nawet nie szukam. Jeszcze z tego względu, że już nie podają przyszłego wskaźnika korygującego. Najwyraźniej to tajemnica służbowa:-)))

Data: 2011-03-21 09:25:22
Autor: skippy
profesjonalny banan

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.0000033f.4d870ab6newsgate.onet.pl...
[...]

można się dokopać, kolega się dokopał
http://static.gpw.pl/pub/files/PDF/komunikaty_indeksowe/2011_03_18_WIG20.pdf

ale to nie zmienia mojej opinii:)

Data: 2011-03-21 09:27:13
Autor: skippy
profesjonalny banan

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:im721k$jnd$1news.onet.pl...

[...]

heh tu wskaźnika nie ma:)
:)))))

Data: 2011-03-21 09:37:17
Autor: alibaba8
profesjonalny banan

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości

> [...]

O tym pisałem, wskaźnik poznamy dopiero po sesji. Cały ten indeks jest sztukowany, manipulowany jak to tylko możliwe, więc kto by się tym przejmował, grunt to analiza techniczna i młócenie frajera.

Data: 2011-03-21 09:34:22
Autor: alibaba8
profesjonalny banan

> [...]

> nie szukam. Jeszcze z tego względu, że już nie podają przyszłego wskaźnika

> korygującego. Najwyraźniej to tajemnica służbowa:-)))

Ja też się dokopałem, miałem zamiar podać link. Zgadza się, od lat tu na profesjonalizm GPW się uskarżam:-)))Tytuł całkowicie adekwatny. --

Data: 2011-03-21 09:42:22
Autor: skippy
profesjonalny banan

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000340.4d870d8enewsgate.onet.pl...

Ja też się dokopałem, miałem zamiar podać link. Zgadza się, od lat tu na
profesjonalizm GPW się uskarżam:-)))Tytuł całkowicie adekwatny.

wstyd i żenada, bo co można innego powiedzieć nie podkładając się

Data: 2011-03-21 11:52:07
Autor: skippy
profesjonalny banan
4.604 dokładniej mi sie nie chce liczyć już trudno

Data: 2011-03-21 11:53:37
Autor: skippy
profesjonalny banan
4.60430079622065