Data: 2010-06-19 13:16:30 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Witam,
co sądzicie o profilu 45 na 18 calowej obręczy? Proszę o wypowiedź osób, które jeździły już na takich kółkach. Masa pojazdu: ~1800kg Czy będzie to taczka? Czy profil 45 pozwoli "wypośrodkować" odczucie taczki i komfortu? Obecnie jeżdżę na profilu 50 i jest dobrze. (wypowiedzi osób, które jeździły na niższym profilu mnie nie interesują) :) Pozdrawiam |
|
Data: 2010-06-19 14:09:03 | |
Autor: krzyss | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 13:16, Filip KK pisze:
Witam, Wygladac bedzie napewno super, ale w polsce gdzie drogi sa fatalne chyba szkoda kasy na felgi i opony. Bo to ze bedziesz musial prostowac to pewne. No chyba ze jezdzisz glownie 50km/h i bedziesz w stanie omijac wszystkie dziury. Ja mam teraz w Audi 16' i 55 profil i jest ok. W mini sa 17' z profilem 45 i jest twardo jak nie wiem, auto az podskakuje a czuc kazde ziarenko piasku. Tyle ze opony to dodatkowo run flat, wiec bardzo twarda krawedz. Ja na twoim miejscu dwa razy bym sie zastanowil... -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== |
|
Data: 2010-06-19 14:20:48 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 14:09, krzyss pisze:
Wygladac bedzie napewno super, ale w polsce gdzie drogi sa fatalne chybaW mieście szybciej nie jeżdżę, z reguły 50 km/h. Ja mam teraz w Audi 16' i 55 profil i jest ok. W mini sa 17' z profilemNo tak, 16 z profilem 55 to gitarka, właśnie teraz takie ujeżdżam, są to najmniejsze opony dedykowane do mojego. Na profilu 50 też jeżdżę, troszkę niższa, ładniej wygląda ale czy czuję różnicę w komforcie? Hmm... Niezbyt. Dla mnie to to samo. Dlatego zastanawiam się czy przygotować felgi 18-stki, czy sprzedać je i nie bawić się w to.. |
|
Data: 2010-06-19 14:41:05 | |
Autor: CUT | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 14:20, Filip KK pisze:
W dniu 2010-06-19 14:09, krzyss pisze: Ludzie a wiecie w ogóle co to jest ten profil o którym tak dyskutujecie?? W audi możesz mieć oponę o szerokości nawet 265. W mini 215? i porównujecie profile?? |
|
Data: 2010-06-19 14:27:51 | |
Autor: neoniusz | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hvi8vq$tv$1news.task.gda.pl...
co sądzicie o profilu 45 na 18 calowej obręczy? Proszę o wypowiedź osób, które jeździły już na takich kółkach. Masa pojazdu: ~1800kg A opony 215/45R18 czy 285/45R18? Bo wysokosc profilu nie zalezy tylko od tej drugiej liczby :) |
|
Data: 2010-06-19 14:37:43 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 14:27, neoniusz pisze:
A opony 215/45R18 czy 285/45R18? Bo wysokosc profilu nie zalezy tylko od tej225/45/18, szerzej nie chcę, bo nie chcę tracić na dynamice... |
|
Data: 2010-06-19 14:30:15 | |
Autor: to | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Filip KK wrote:
225/45/18, szerzej nie chcÄ, bo nie chcÄ traciÄ na dynamice... Na dynamice to bardziej stracisz pakujÄ c 18" w miejsce 16", a niĹź zakĹadajÄ o 1 cm szerszÄ oponÄ... -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-06-19 17:12:06 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszÄ o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 16:30, to pisze:
Nie stracÄ, bo nie Ĺcigam siÄ nim. ChcÄ mieÄ po prostu nadal powera pod pedaĹem gazu, a nie zamulenie jak w przypadku gdybym zaĹoĹźyĹ tak jak producent zaleca 265 z tyĹu i 235 z przodu.225/45/18, szerzej nie chcÄ, bo nie chcÄ traciÄ na dynamice... |
|
Data: 2010-06-19 10:34:12 | |
Autor: Pete | |
profil 45, 18 cali, proszÄ o opinie. | |
"Filip KK" wrote Na dynamice to bardziej stracisz pakujÄ c 18" w miejsce 16", a niĹźNie stracÄ, bo nie Ĺcigam siÄ nim. ChcÄ mieÄ po prostu nadal powera pod pedaĹem gazu, a nie zamulenie jak w przypadku gdybym zaĹoĹźyĹ tak jak producent zaleca 265 z tyĹu i 235 z przodu. Chodzi o to, ze przewaznie felgi 18" sa sporo ciezsze od 16", wiec tak czy inaczej go zamuli - wolniej sie bedzie rozpedzal i dluzej zajmie wyhamowanie wiekszej masy nieresorowanej, zakladajac ze szerokosc opony pozostanie bez zmian. Ale czym mocniejszy silnik, tym mniej bedzie to zauwazalne. Ja jezdze od 4 lat na fabrycznych 235/45/17 w e39 i uwazam, ze jest to niezly kompromis pomiedzy komfortem a dynamika (w tym rowniez 'steering response', chociaz to jeszcze zalezy od konkretnej opony). Roznica pomiedzy komfortem w 235/45 a 225/45 jest stosunkowo niewielka. Nie zaloz sobie tylko jakiejs ekstremalnie sportowej opony o sciankach twardych jak kamienie, jak np. Bridgestone S03. Osobiscie moge polecic np. ContiSportContact 2 lub 3. Trzymaja niezle, a przy tym sa w miare komfortowe i zbytnio nie myszkuja w koleinach. Pozdr. Pete |
|
Data: 2010-06-20 09:46:27 | |
Autor: Przemek V | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:hvio3o$p3d$1inews.gazeta.pl... Pozdr. OT - specjalnie dla fanów dresowozów: http://picasaweb.google.pl/przemv/F10# Dopiero zrobiłem 200 km. w tym dzisiaj rano DC-Glinojeck i z powrotem. Auto rewelacyjne, regulowane zawieszenie VDC miód malina bo zmienia też siłę wspomagania i punkty zmiany biegów w automacie. Natomiast 523i jest jednak ciut za słabe i kopię się w tyłek, że 528i nie wziąłem. Zagapiłem się i myślałem, że różnica w cenie jest dużo większa. Tak byłoby 250+ koni a nie 200+. Po dieslu kręcenie się rzędowej szósteczki i redukcje łopatkami to poezja. |
|
Data: 2010-06-20 09:08:10 | |
Autor: Pete | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
"Przemek V" wrote OT - specjalnie dla fanów dresowozów: http://picasaweb.google.pl/przemv/F10# Fajny. Gratulacje! Pete |
|
Data: 2010-06-20 19:35:01 | |
Autor: Przemek V | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:hvl7f4$lp8$1inews.gazeta.pl... Wiedziałem, że zrozumiesz ;) |
|
Data: 2010-06-20 11:38:10 | |
Autor: Grzegorz PrÄdki | |
profil 45, 18 cali, proszÄ o opinie. | |
OT - specjalnie dla fanĂłw dresowozĂłw: http://picasaweb.google.pl/przemv/F10# Wow, w koncu dodali wskaznik temepratury plynu chlodniczego :) |
|
Data: 2010-06-20 09:08:32 | |
Autor: Pete | |
profil 45, 18 cali, proszÄ o opinie. | |
"Grzegorz PrÄdki" wrote Wow, w koncu dodali wskaznik temepratury plynu chlodniczego :) Dodali? Zawsze byl. Pete |
|
Data: 2010-06-20 18:13:38 | |
Autor: Grzegorz PrÄdki | |
profil 45, 18 cali, proszÄ o opinie. | |
W dniu 2010-06-20 16:08, Pete pisze:
Wody? W e60 535d napewno nie ma. |
|
Data: 2010-06-20 16:11:36 | |
Autor: Przemek V | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:4c1de183$0$17088$65785112news.neostrada.pl...
Jednak nie. Są konsekwentni. To jest wskaźnik temperatury oleju. |
|
Data: 2010-06-20 21:39:29 | |
Autor: DoQ | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Przemek V pisze:
Wow, w koncu dodali wskaznik temepratury plynu chlodniczego :)Jednak nie. Są konsekwentni. To jest wskaźnik temperatury oleju. Gratulacje fajne auto :) To typowa temp. oleju podczas normalnej jazdy? Srednia spalania 14,9/100 - po zabawie rozumiem?:) Ciekawe jaka bedzie przecietna srednia dla tego auta... Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-06-21 20:24:05 | |
Autor: Przemek V | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:hvlqtp$u3l$1mx1.internetia.pl... Przemek V pisze: Po piątkowopopołudniowych korkach w DC Ciekawe jaka bedzie przecietna srednia dla tego auta... Przymojej jeździe stawiam, że w mieście ok.13, na trasie 11. |
|
Data: 2010-06-21 20:37:36 | |
Autor: DoQ | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Przemek V pisze:
Po piątkowopopołudniowych korkach w DC Ok, dzieki :-) Jak bedziesz pamietal napisz kiedys ile wyjdzie w trasie, bo jestem ciekawy jak to bedzie na tle 2,8 w E39 :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-06-21 20:19:06 | |
Autor: Pete | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
"DoQ" wrote Ok, dzieki :-) A Tobie ile pali 528i w trasie (bez wariactw)? Manual/auto? Pozdr. Pete |
|
Data: 2010-06-22 09:33:51 | |
Autor: DoQ | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Pete pisze:
Ok, dzieki :-)A Tobie ile pali 528i w trasie (bez wariactw)? Manual/auto? Mnie ok 9,5-10 , koledze przy _spokojnej_ jezdzie na niezbyt zatloczonej trasie z uzywanym tempomatem nieco ponizej 9:) Manual. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-06-22 07:39:57 | |
Autor: Pete | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
"DoQ" Mnie ok 9,5-10 , koledze przy _spokojnej_ jezdzie na niezbyt zatloczonej trasie z uzywanym tempomatem nieco ponizej 9:) Manual. Acha... mi sie czasami udaje zejsc do 8 (530i manual), ale to z tempomatem zapietym na 110-120 km/h. Przewaznie jednak jest blizej 9 l/100km. Pete |
|
Data: 2010-06-22 17:45:53 | |
Autor: DoQ | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Pete pisze:
Acha... mi sie czasami udaje zejsc do 8 (530i manual), ale to z tempomatem zapietym na 110-120 km/h. Przewaznie jednak jest blizej 9 l/100km. 530i R6 czy V8 (w E34 chyba skonczyly sie 3litrowe V8?). Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-06-22 23:51:33 | |
Autor: Pete | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:hvqlvs$u50$1mx1.internetia.pl... Pete pisze: R6 (M54). Pete |
|
Data: 2010-06-20 18:04:43 | |
Autor: CUT | |
profil 45, 18 cali, proszďż˝ o opinie. | |
W dniu 2010-06-20 09:46, Przemek V pisze:
U�ytkownik "Pete"<noname@nodomain.com> napisa� w wiadomo�ci
Ĺadna furka. Dobry masz gust. |
|
Data: 2010-06-20 19:34:09 | |
Autor: Przemek V | |
profil 45, 18 cali, prosz? o opinie. | |
Użytkownik "CUT" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości news:4c1e3c1f$1news.home.net.pl... W dniu 2010-06-20 09:46, Przemek V pisze: Dzięki. Wnętrze jest super ale cały czas się przyzwyczajam do tej bieli na zewnątrz. No i momentami standardowe 17 calowe felgi z balonowatymi oponami też średnio wyglądają ale za to widzę, że kręgosłup będzie szczęśliwy :) |
|
Data: 2010-06-20 21:26:21 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-20 09:46, Przemek V pisze:
OT - specjalnie dla fanów dresowozów: http://picasaweb.google.pl/przemv/F10# Wiem, że to dwa mało porównywalne auta, ale jednak poproszę: odnieś tę poezję jakoś do Ferrarki. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-06-21 20:32:54 | |
Autor: Przemek V | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hvlq15$e8n$1news.dialog.net.pl... W dniu 2010-06-20 09:46, Przemek V pisze: To są dwa zupełnie inne światy. Ferrari jest czysto rekreacyjne. Nie wyobrażam sobie jazdy tym na codzień, parkowania na krawężnikach, itp. Nic nie widać, promień skrętu STARa, nie ma wspomagania a kierownica mała, opony 205 z przodu i generalnie wyważenie układu kierowniczego jest takie żeby było stabilnie przy 230. Natomiast powyżej parędziesięciu km/h na krętej drodze, w słoneczny dzień wszystkie trybiki zaskakują i jest poezja. O beemce jeszcze wiele nie mogę powiedzieć poza tym, że jest ewidentnie dużo bardziej komfortowa od E60. Czuć wyraźnie różnicę w miękkim i twardym ustawieniu zawieszenia przy czym twarde w F10 jest i tak dużo bardziej plastyczne niż standardowe w E60. Wykończenie wnętrza i design deski jest też o klasę lepszy niż w E60. Zobaczymy jak będzie z bolączkami wieku dziecięcego. |
|
Data: 2010-06-21 11:42:24 | |
Autor: Seba | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Dnia Sun, 20 Jun 2010 09:46:27 +0200, Przemek V napisał(a):
OT - specjalnie dla fanów dresowozów: http://picasaweb.google.pl/przemv/F10# No ładne cacko! Gratuluje wyboru ;) Tak BTW - poprzednik aż tak się zaczął sypać? -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2010-06-21 08:47:03 | |
Autor: J.F. | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
On Sat, 19 Jun 2010 10:34:12 -0500, Pete wrote:
"Filip KK" wrote Czy wy nie przesadzacie ? Ile moga _wiecej_ wazyc takie felgi ? 10kg ? W aucie ktore ma ponad 1.5t .. J. |
|
Data: 2010-06-21 12:18:36 | |
Autor: to | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
J.F. wrote:
Czy wy nie przesadzacie ? Ile moga _wiecej_ wazyc takie felgi ? 10kg ? W 10 kg na koĹach to bardzo duĹźo. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-06-19 15:57:51 | |
Autor: to | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Filip KK wrote:
Nie stracÄ, bo nie Ĺcigam siÄ nim. ChcÄ mieÄ po prostu nadal powera pod225/45/18, szerzej nie chcÄ, bo nie chcÄ traciÄ na dynamice... Na dynamice to bardziej stracisz pakujÄ c 18" w miejsce 16", a niĹź zakĹadajÄ o 1 cm szerszÄ oponÄ... -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-06-19 18:37:46 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszÄ o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 17:57, to pisze:
Na dynamice to bardziej stracisz pakujÄ c 18" w miejsce 16", a niĹźDlatego, Ĺźe wiÄksze o prawie 6mm, czy dlatego Ĺźe ciÄĹźsze? |
|
Data: 2010-06-19 18:43:13 | |
Autor: to | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Filip KK wrote:
Na dynamice to bardziej stracisz pakujÄ c 18" w miejsce 16", a niĹźDlatego, Ĺźe wiÄksze o prawie 6mm, czy dlatego Ĺźe ciÄĹźsze? JeĹli koĹa sÄ tej samej klasy to bÄdÄ ciÄĹźsze, a przede wszystkim z powodu wiÄkszej felgi bÄdÄ miaĹy bardziej niekorzystny rozkĹad masy (wiÄksza czÄĹÄ masy dalej od punktu obrotu) wiÄc róşnica bezwĹadnoĹci bÄdzie wiÄksze niĹź by to wynikaĹo z nieco wiÄkszej masy. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-06-19 14:44:28 | |
Autor: Brzezi | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
sob, 19 cze 2010 o 14:37 GMT, Filip KK napisał(a):
W dniu 2010-06-19 14:27, neoniusz pisze: Ja kiedys mialem 225/40R18, strasznie twardo, felgi przy po kazdym sezonie do prostowania, zawieszenie szybko sie wybija i czesto trzeba remotnowac, na kraweznikach trzeba uwazac... Teraz w innym samochodzie mam 255/45R18, no i tu juz inny komfort, bo jednak warstwa opony sporo wieksza, i profil wiekszy, i szerokosc opony sporo wieksza Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-06-19 16:20:20 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 14:44, Brzezi pisze:
Teraz w innym samochodzie mam 255/45R18, no i tu juz inny komfort, boI da się jeździć w miarę komfortowo na takim profilu? W jakim aucie masz te koła? |
|
Data: 2010-06-19 23:07:17 | |
Autor: Brzezi | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
sob, 19 cze 2010 o 16:20 GMT, Filip KK napisał(a):
Teraz w innym samochodzie mam 255/45R18, no i tu juz inny komfort, boI da się jeździć w miarę komfortowo na takim profilu? W jakim aucie masz te koła? Ale jeszcze raz zrozum, ze profil, to nic nie oznacza, to jest tylko wspolczynnik, aby obliczyc grubosc opny, potrzebujesz jej szerokosc i profil, inna grubosc opony bedzie przy 225/40 a inna przy 255/40, w drugim przypadku o 12mm grubsza, czyli calkiem sporo... 225/40 to jest taczka, mialem tak w A3 i zawieszeni sie strasznie wytluklo..., bardzo twardo bylo 255/45 mam w SEC500, i tu miedzy std. 235/60 roznicy w komforcie wlasciwie nie widac Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-06-19 14:34:08 | |
Autor: CUT | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 13:16, Filip KK pisze:
Witam, Zależny jaka szerokość :P Przy 245 i szerszej będzie ok. Granicą kompromisu może być 235. Mam 245/40/R18 Miałem tez 235/45/R18 |
|
Data: 2010-06-19 15:28:49 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 14:34, CUT pisze:
Przy 245 i szerszej będzie ok. Granicą kompromisu może być 235. To 225/45/18 nie sprawdzi się tak jakby się sprawdziło 235/45/18 ? Kolega w takim samym samochodzie jak mój, miał 255/35/18 z tyłu i 235/40/18 z przodu i po 10 tys. wymieniał łożyska z przodu i tuleje z tyłu... Dlatego wolę jednak nieco węższe, ale czy 225/45/18 spełni swoją rolę amortyzacji jakiejkolwiek? Kolega mi też powiedział, że taki profil mi w zupełności wystarczy aby nie była to jeszcze taczka, jak u niego... |
|
Data: 2010-06-19 15:41:05 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Dodam, że do mojego najmniejsza dedykowana wzorcowa opona, to: felga=16'', szerokosc=225 mm, profil=55 mm, średnica=653,9 mm
Wsadzając 225/45/18 mam +5,8mm od nominału 225/55/16 Wsadzając 235/45/18 byłoby +14,8mm -- ||-- W przypadku zaleceń producenta, odpowiednik dla 18 calowego koła to: Front 235/40/18 (2.3-2.6 bara) Rear: 265/35/18 (2.6-3.1 bara) |
|
Data: 2010-06-19 15:56:08 | |
Autor: Przemek V | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hvi8vq$tv$1news.task.gda.pl... Witam, Miałem letnie 245/45R17 na E60 i do tego runflaty. Masa podobna. No miękko to nie było ale jeśli chodzi o felgi to raczej w normie, specjalnei się nie gięły. 225/50 zimowe nie runflaty były o wiele wygodniejsze. W S-Maxie jest 235/45R18 i jest wręcz komfortowo. Felgi też żyją. Dużo zależy od zawiechy jaką tam masz. |
|
Data: 2010-06-19 16:15:46 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-19 15:56, Przemek V pisze:
Miałem letnie 245/45R17 na E60 i do tego runflaty. Masa podobna. No miękkoBMW E39, zawieszenie standardowe, felgi jakie posiadam to oryginalne M5 od E60. Opony Pirelli Pzero Rosso 225/45R18 91Y. I stoję przed dylematem, roztoczyć je do 74mm i założyć do mojego, czy nie zawracać sobie tym głowy bo będzie taczka. |
|
Data: 2010-06-20 09:37:24 | |
Autor: Przemek V | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hvijfu$bnm$1news.task.gda.pl... W dniu 2010-06-19 15:56, Przemek V pisze: Gdybyś się rozmyślił to ja takim zestawem (opony + felgi) mógłbym być zainteresowany. Masz jakieś zdjęcia? Znasz offset tych felg? Felgi są chyba od M-Style kitu do E60 bo w E60 M5 chyba mniejszych od 19 cali wzwyż nie montowali. |
|
Data: 2010-06-20 14:41:59 | |
Autor: Filip KK | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
W dniu 2010-06-20 09:37, Przemek V pisze:
Nie planuję ich sprzedawać, za dużo mnie kosztowały, nie zwrócą mi się (bo felgi i opony są nowe), wyglądają tak jak na zdjęciu:BMW E39, zawieszenie standardowe, felgi jakie posiadam to oryginalne M5 od http://tinyurl.com/3a4fhs7 http://tinyurl.com/36qk5yn I są to oryginały od M5. |
|
Data: 2010-06-21 11:22:27 | |
Autor: Przemek V | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
On 20 Cze, 14:41, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:
Nie planuję ich sprzedawać, za dużo mnie kosztowały, nie zwrócą mi się Poszukaj dobrze. W E60 M5 nigdy nie było 18 calowych felg w serii. To co pokazujesz w linkach to 19 calowe felgi na M5. Jeśli masz 18 calowe to masz oryginalną, zresztą bardzo ładną, felgę BMW oferowaną w E60 z bodykitem M ale nie od M5. |
|
Data: 2010-06-19 16:26:14 | |
Autor: Michał | |
profil 45, 18 cali, proszę o opinie. | |
Filip KK <nospam@nospam.pl> napisał(a):
Witam, Masa auta: 1810kg o ile pamiętam :) (może to samo ;) ?) porównanie: -18' 245 profil 45 -i 17' 245 i tu chyba 55 lub 50. Moje odczucia na 17' lepiej!, progi itp.. tak samo, tylko na dziurach lepiej. Dziury już czuć (w poprzednim modelu na 15' i wysokim profilu gdzie w zasadzie nie czuć). Generalnie małe to ma znaczenie jak zwieszenie jest miękkie i dobrze tłumi (tu dobrze tłumił tylko tył, przód jakiś badziewiasty), ja wole większy profil, bo odcina nieówności od auta. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2010-06-21 13:30:00 | |
Autor: Clawfinger | |
profil 45, 18 cali, proszÄ o opinie. | |
W dniu 19.06.2010 13:16, Filip KK pisze:
Witam,Teraz mam w Insigni 245/45R18 i jest bardzo dobrze. Polecam :-) Pozdro WOJtek -- ============================ Insignia ST 1.6 Turbo Wersja Cosmo +dodatki Kolor czarny Jeszcze bez naklejki ============================ |