profil 45, 18 cali, proszę o opinie.

Data: 2010-06-19 14:09:03
Autor: krzyss
profil 45, 18 cali, proszę o opinie.
W dniu 2010-06-19 13:16, Filip KK pisze:
Witam,

co sądzicie o profilu 45 na 18 calowej obręczy? Proszę o wypowiedź osób,
które jeździły już na takich kółkach. Masa pojazdu: ~1800kg
Czy będzie to taczka? Czy profil 45 pozwoli "wypośrodkować" odczucie
taczki i komfortu? Obecnie jeżdżę na profilu 50 i jest dobrze.
(wypowiedzi osób, które jeździły na niższym profilu mnie nie interesują) :)

Wygladac bedzie napewno super, ale w polsce gdzie drogi sa fatalne chyba szkoda kasy na felgi i opony. Bo to ze bedziesz musial prostowac to pewne. No chyba ze jezdzisz glownie 50km/h i bedziesz w stanie omijac wszystkie dziury.

Ja mam teraz w Audi 16' i 55 profil i jest ok. W mini sa 17' z profilem 45 i jest twardo jak nie wiem, auto az podskakuje a czuc kazde ziarenko piasku. Tyle ze opony to dodatkowo run flat, wiec bardzo twarda krawedz.
Ja na twoim miejscu dwa razy bym sie zastanowil...

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2010-06-19 14:20:48
Autor: Filip KK
W dniu 2010-06-19 14:09, krzyss pisze:

[...]

W mieście szybciej nie jeżdżę, z reguły 50 km/h.

[...]

No tak, 16 z profilem 55 to gitarka, właśnie teraz takie ujeżdżam, są to najmniejsze opony dedykowane do mojego. Na profilu 50 też jeżdżę, troszkę niższa, ładniej wygląda ale czy czuję różnicę w komforcie? Hmm... Niezbyt. Dla mnie to to samo. Dlatego zastanawiam się czy przygotować felgi 18-stki, czy sprzedać je i nie bawić się w to..

Data: 2010-06-19 14:41:05
Autor: CUT
W dniu 2010-06-19 14:20, Filip KK pisze:
[...]

Ludzie a wiecie w ogóle co to jest ten profil o którym tak dyskutujecie?? W audi możesz mieć oponę o szerokości nawet 265. W mini 215? i porównujecie profile??

profil 45, 18 cali, proszę o opinie.