profil zaufany w inteligo

Data: 2016-10-25 00:33:07
Autor: nowyjestem
profil zaufany w inteligo
inteligo intensywnie promuje profil zaufany

mam pytanie: czy jeśli mam już profil zaufany
a chciałbym uzywać go w inteligo to ich procedura
zakłada konieczność fizycznego stawienia się
w jakimś pkt potwierdzającym dane osobowe (np.
w ZUS albo w Urzędzie Skarbowym)?

Data: 2016-10-25 09:00:46
Autor: Budzik
profil zaufany w inteligo
Użytkownik  nowyjestem@poczta.pl ...

[...]

Idea profilu zaufanego polega własnie na tym, ze możesz się nim identyfikowac nie chodzac do urzedu.
Znanym mi wyjątkiem jest tutaj NFZ z niejasnych zreszta powodów.

Natomiast nie do konca rozumiem Twoje pytanie.
Chcesz za pomoca profilu załozyc konto w inteligo?
Czy moze założyłes profil w inteligo i teraz pytasz gdzie mozesz go uzywac?

Data: 2016-10-25 02:46:25
Autor: nowyjestem
profil zaufany w inteligo
Natomiast nie do konca rozumiem Twoje pytanie.
Chcesz za pomoca profilu załozyc konto w inteligo?
Czy moze założyłes profil w inteligo i teraz pytasz gdzie mozesz go uzywac?

używam od kilku lat profilu zaufanego, który kiedyś założyłem
podoba mi się idea integracji profilu zaufanego z bankowością

i zastanawiam się czy jeżeli będę chciał używać profilu zaufanego za pośrednictwem inteligo to będę musiał poddać się ponownej fizycznej weryfikacji

Data: 2016-10-25 18:41:19
Autor: Budzik
profil zaufany w inteligo
[...]

Reasumujac - chcesz założyc konto w inteligo potwierdzajac swoja tozsamosc profilem zaufanym?

Z tego co wiem, mozna odwrotnie to znaczy majac konto inteligo, potwierdzic profil zaufany.

Ale czy mozliwe jest ząłóżenie konta, tego nie wiem.
Na pewno jednak uzyskasz taka informacje na infolinii inteligo.
Daj proszę znac, czego sie dowiedziałes :)

Data: 2016-10-25 22:27:44
Autor: gral
profil zaufany w inteligo
W Mille dla odmiany proponują zalogowanie się do ZUS z poziomu banku.
Nie testowałem bo mam dostęp bezpośrednio (parę lat temu ganiałem do ZUS z dowodem po dostęp).

profil zaufany w inteligo