profile zawodnikow na portalach... Jakie?

Data: 2010-07-21 11:30:09
Autor: s
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
Hello,

Pytanie do grupowiczow innych niz moi rywale fantasy, bo tamci to i tak nie zdradza :-)

Jakie macie ulubione witrynki, w ktorych mozna wybrac gracza i przejrzec na jednej stronce aktualne (i te mniej aktualne tez) newsy na jego temat? Z zwartej formie, przejrzyscie, konkretnie?

Oczywiscie miejsca takie jak yahoo mam opanowane :-)
Ale z doswiadczenia wiem, ze ludzie czesto maja swoje calkiem ciekawe odkrycia...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-21 02:42:37
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 11:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Hello,

Pytanie do grupowiczow innych niz moi rywale fantasy, bo tamci to i tak
nie zdradza :-)

A są tu jeszcze tacy, ktorzy nie są lub nie mają szans być Twoimi
rywalami fantasy? ;-)

Jakie macie ulubione witrynki, w ktorych mozna wybrac gracza i przejrzec
na jednej stronce aktualne (i te mniej aktualne tez) newsy na jego
temat? Z zwartej formie, przejrzyscie, konkretnie?

Ja znam same które prezentuja zawile, niekonkretnie i newsy sa
rozsypane po calym portalu :-)

Oczywiscie miejsca takie jak yahoo mam opanowane :-)

Twitter - bez dwoch zdan i bez zadnych watpliwosci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 14:27:26
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pytanie do grupowiczow innych niz moi rywale fantasy, bo tamci to i tak
> nie zdradza :-)

A są tu jeszcze tacy, ktorzy nie są lub nie mają szans być Twoimi
rywalami fantasy? ;-)

TRad?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 05:43:03
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 14:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A są tu jeszcze tacy, ktorzy nie są lub nie mają szans być Twoimi
> rywalami fantasy? ;-)

TRad?

Uwazasz, ze chlopak nie ma juz szans? Podobno do trzech razy
sztuka ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 14:50:22
Autor: s
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
TRad?

Ooo, czyjego posta mi wcielo? Kto sugerowal TRada?
Moze dlatego mam wrazenie, ze taka cisza na grupie?:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-21 05:59:08
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 14:50, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

Ooo, czyjego posta mi wcielo? Kto sugerowal TRada?

Taki jeden co sie wiecznie czepia.

Moze dlatego mam wrazenie, ze taka cisza na grupie?:-)

Moze zalozyles filtr na wiLQ'a? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 18:58:09
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ooo, czyjego posta mi wcielo? Kto sugerowal TRada?
Moze dlatego mam wrazenie, ze taka cisza na grupie?:-)

Cisza na grupie bo w NBA nic sie nie dzieje... jak newsem dnia sa
problemy z kontraktem Barnesa to sezon ogorkowy w pelni ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 18:58:34
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?

> TRad?

Uwazasz, ze chlopak nie ma juz szans? Podobno do trzech razy
sztuka ;-)

Podejrzewam, ze raczej checi...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 10:13:51
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 18:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Uwazasz, ze chlopak nie ma juz szans? Podobno do trzech razy
> sztuka ;-)

Podejrzewam, ze raczej checi...

Zaloze sie, ze az skręca go żeby znowu zagrać. Nałogowcy tak maja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 19:56:54
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?

> Podejrzewam, ze raczej checi...

Zaloze sie, ze az skręca go żeby znowu zagrać. Nałogowcy tak maja.

Mogl sie przerzucic na twardszy stuff ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 11:10:24
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 19:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Zaloze sie, ze az skręca go żeby znowu zagrać. Nałogowcy tak maja.

Mogl sie przerzucic na twardszy stuff ;-)

Zawody strongmanow? ;-)

Data: 2010-07-21 19:19:32
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-07-21 18:58, wiLQ pisze:

TRad?

Uwazasz, ze chlopak nie ma juz szans? Podobno do trzech razy
sztuka ;-)

Podejrzewam, ze raczej checi...

Bawię się symulacjami na dolphinsim.com. Dużo ciekawsze od fantasy.

pzdr

TRad

Data: 2010-07-21 20:25:56
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Bawię się symulacjami na dolphinsim.com. Dużo ciekawsze od fantasy.

Tak czy inaczej, moral brzmi, ze jest przynajmniej jedna osoba, ktora
spelnia warunek, wiec teoretycznie moze odpowiedziec Slawkowi  ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 14:26:57
Autor: wiLQ
[...]

Przygotowania ida pelna para, huh? W takim razie... przy jakiej kwocie NIE matchujesz Currego? ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 05:54:30
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 14:26, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Przygotowania ida pelna para, huh?
W takim razie... przy jakiej kwocie NIE matchujesz Currego? ;-)

Od razu mowie - nie napalaj się. Twoj limit i tak na pewno jest duzo
nizszy :-D

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Curry zostanie wywolany w pierwszej rundzie, czyli od 6.5M$ w
ogóle zaczynamy rozmowę :-)

Data: 2010-07-21 15:00:15
Autor: s
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
Od razu mowie - nie napalaj się. Twoj limit i tak na pewno jest duzo
nizszy :-D

wiLQ'a postow nie widze?
Ktos ma podobnie?

P.S. Curry zostanie wywolany w pierwszej rundzie, czyli od 6.5M$ w
ogóle zaczynamy rozmowę :-)

A zaczynajcie sobie :-) Ja juz pewne wnioski konstrukcyjne mam. Dobre podwaliny koncepcji. Koncepcji, ktora i tak potem na goraco wsadze sobie w ... buty...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-21 06:04:23
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 15:00, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> P.S. Curry zostanie wywolany w pierwszej rundzie, czyli od 6.5M$ w
> ogóle zaczynamy rozmowę :-)

A zaczynajcie sobie :-) Ja juz pewne wnioski konstrukcyjne mam. Dobre
podwaliny koncepcji.

Ho, ho, ho! To bedzie o czym gadac przez ten tydzien! Musze tylko
poszukać czegoś o wymuszaniu zeznań ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 15:11:25
Autor: s
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
Ho, ho, ho! To bedzie o czym gadac przez ten tydzien! Musze tylko
poszukać czegoś o wymuszaniu zeznań ;-)

A na cholere tyle zabiegow o koncepcje, ktora i tak omine szerokim lukiem :D ?

Pozdr
Slawek

PS. wiLQ serio zaklada, ze wygra licytacje Kury w znosnej cenie? Jakby co - odpowiadam na pytanie. Moja kwota, ktorej nie zmaczuje = kwota, po ktorej wiLQ nie zmaczuje Gasola + 2M

Data: 2010-07-21 06:23:20
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 15:11, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Ho, ho, ho! To bedzie o czym gadac przez ten tydzien! Musze tylko
> poszukać czegoś o wymuszaniu zeznań ;-)

A na cholere tyle zabiegow o koncepcje, ktora i tak omine szerokim
lukiem :D ?

Jestem hobbystą - kolekcjonuję nieuzywane koncepcje ;-)

PS. wiLQ serio zaklada, ze wygra licytacje Kury w znosnej cenie?

Naturalnie. Podobnie jak zakłada, że może LeBron nie bedzie za drogi,
albo Dywan, albo Gasol.

Jakby co - odpowiadam na pytanie. Moja kwota, ktorej nie zmaczuje = kwota, po
ktorej wiLQ nie zmaczuje Gasola + 2M

Widze, ze rzeczywiscie przygotowania juz mocno zaawansowane.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 15:30:27
Autor: s
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
Naturalnie. Podobnie jak zakłada, że może LeBron nie bedzie za drogi,
albo Dywan, albo Gasol.

A po co mu jakis Dywan?
Przeca wiadomo nie od dzis, ze wiLQ poluje na Nowitzkiego.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-21 06:35:30
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 15:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Naturalnie. Podobnie jak zakłada, że może LeBron nie bedzie za drogi,
> albo Dywan, albo Gasol.

A po co mu jakis Dywan?
Przeca wiadomo nie od dzis, ze wiLQ poluje na Nowitzkiego.

Po co miałby to robić? Wystarczy, że zostawi go sobie za jedyne 12,1M$
i polowanie nie bedzie konieczne. A jezeli mysli ze taniej kupi go w
drafcie to wycofuje wszystko co powyzej napisalem i zycze rownie
dobrego doboru dalszej strategii draftowej ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 19:02:56
Autor: wiLQ
> [...]

> PS. wiLQ serio zaklada, ze wygra licytacje Kury w znosnej cenie?

Naturalnie. Podobnie jak zakłada, że może LeBron nie bedzie za drogi,

Hmmm, a nie sadzisz, ze polaczenie sil w Miami obniza ich wartosc?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 10:14:57
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 19:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Naturalnie. Podobnie jak zakłada, że może LeBron nie bedzie za drogi,
> albo Dywan,

Hmmm, a nie sadzisz, ze polaczenie sil w Miami obniza ich wartosc?

Nie aż tak jak byśmy chcieli. Kto wie czy wręcz nie zwiększa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 19:51:33
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?

> Hmmm, a nie sadzisz, ze polaczenie sil w Miami obniza ich wartosc?

Nie aż tak jak byśmy chcieli. Kto wie czy wręcz nie zwiększa.

Nie zartuj. Punkty i asysty leca im na pewno, a to byla wazna czesc ich dorobku.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 11:13:07
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 19:51, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Nie aż tak jak byśmy chcieli. Kto wie czy wręcz nie zwiększa.

Nie zartuj.
Punkty i asysty leca im na pewno, a to byla wazna czesc ich dorobku.

Punkty pewnie tak, ale odnosnie asyst nie bylbym tak stanowczy.
Myslisz, ze nie da sie tego nadrobic chociazby w FG%?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 20:18:29
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?

> Nie zartuj.
> Punkty i asysty leca im na pewno, a to byla wazna czesc ich dorobku.

Punkty pewnie tak, ale odnosnie asyst nie bylbym tak stanowczy.

Dlaczego nie?

Myslisz, ze nie da sie tego nadrobic chociazby w FG%?

Wg mnie nie. Inna skala. Chyba, ze zakladasz jakies kosmiczne FG%, ale
wtedy z ta czescia sie nie zgodze.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 12:47:27
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 20:18, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Punkty pewnie tak, ale odnosnie asyst nie bylbym tak stanowczy.

Dlaczego nie?

Bo Jamesowi łatwiej bedzie "złapać" asyste na Boshu czy Dywanie niż na
Ilgauskasie czy Morycu Williamsie.

> Myslisz, ze nie da sie tego nadrobic chociazby w FG%?

Wg mnie nie. Inna skala. Chyba, ze zakladasz jakies kosmiczne FG%, ale
wtedy z ta czescia sie nie zgodze.

Ray Allen podniósł swój FG% z 43,8% w ostatnim sezonie Sonics do
47-48% w Bostonie. A gra głównie na obwodzie. Podobnie Pierce i
Garnett chociaz w ich przypadku wzrost nie był aż tak wyraźny, ale
był.
A najlepsze jest to, ze do stworzenia Big3 w Bostonie doszło pod
koniec ich karier podczas gdy Heat są w sile wieku.
Po Jamesie i Wadzie oczekuje wzrostu FG do 52-53%. Dodaj do tego
wzrost FTA o 1-2/G i straty mogą się okazać minimalne o ile w ogóle..

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 22:43:11
Autor: s
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
Hmmm, a nie sadzisz, ze polaczenie sil w Miami obniza ich wartosc?

Obniza jak cholera.
Bron to teraz max 15 baniek, Dywan i Bosh max 9. Howgh!

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-21 14:28:00
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 22:43, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Hmmm, a nie sadzisz, ze polaczenie sil w Miami obniza ich wartosc?

Obniza jak cholera.
Bron to teraz max 15 baniek, Dywan i Bosh max 9. Howgh!

Bosh nie wiecej niz 5!

Data: 2010-07-21 19:01:32
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

PS. wiLQ serio zaklada, ze wygra licytacje Kury w znosnej cenie?

Raczej jestem ciekaw na ile w swoich wyliczeniach i decyzji odnosnie
zmatchowania zalozysz, ze to co Curry gral w zeszlym sezonie:
a) bylo fartem wynikajacym z okolicznosci i sie nie powtorzy,
b) bylo jego norma co bedzie gral teraz latami,
c) to dopiero poczatek bo sie poprawi.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 10:20:45
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 19:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

zmatchowania zalozysz, ze to co Curry gral w zeszlym sezonie:
a) bylo fartem wynikajacym z okolicznosci i sie nie powtorzy,

GSW zmieniaja trenera? Nope.
Zwiększył się tłok na obwodzie? Nope.
Curry bedzie mniej doswiadczonym zawodnikiem? Nope.

b) bylo jego norma co bedzie gral teraz latami,

Nie wiadomo, ale początek miał naprawdę dobry.

c) to dopiero poczatek bo sie poprawi.

Durant sie poprawił. LeBron sie poprawił. Wade sie poprawił.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 19:55:23
Autor: wiLQ
> [...]

> zmatchowania zalozysz, ze to co Curry gral w zeszlym sezonie:
> a) bylo fartem wynikajacym z okolicznosci i sie nie powtorzy,

Bez jaj. Nowy wlasciciel, kiepski ostatni sezon, emeryt w ostatnim
sezonie kontraktu... Nelson chyba nie moze byc bardziej na wylocie...

> c) to dopiero poczatek bo sie poprawi.

Durant sie poprawił. LeBron sie poprawił. Wade sie poprawił.

Ale zaden z nich nie zaczal tak wysmienicie...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 11:26:03
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 19:55, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> GSW zmieniaja trenera? Nope.

Bez jaj. Nowy wlasciciel, kiepski ostatni sezon, emeryt w ostatnim
sezonie kontraktu... Nelson chyba nie moze byc bardziej na wylocie...

Nowy wlasciciel dopiero nadchodzi. Poki co Nelson trzyma sie stołka. I
ostatni sezon moze paradoksalnie dzialac na jego korzysc. Ot zaczna
rebuilding za rok.

> Durant sie poprawił. LeBron sie poprawił. Wade sie poprawił.

Ale zaden z nich nie zaczal tak wysmienicie...

Wydaje mi sie, ze James i Dywan byli wysoko jako rookies.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 20:30:30
Autor: wiLQ
> [...]

> sezonie kontraktu... Nelson chyba nie moze byc bardziej na wylocie...

Nowy wlasciciel dopiero nadchodzi. Poki co Nelson trzyma sie stołka.

Ale i offseason jest jeszcze mlode ;-)

ostatni sezon moze paradoksalnie dzialac na jego korzysc. Ot zaczna
rebuilding za rok.

Po co? Rok w plecy by zaoszczedzic pensje Nelsona?

> Ale zaden z nich nie zaczal tak wysmienicie...

Wydaje mi sie, ze James i Dywan byli wysoko jako rookies.

Nie byli (przynajmniej jesli chodzi o roto).

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 12:49:57
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 20:30, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> ostatni sezon moze paradoksalnie dzialac na jego korzysc. Ot zaczna
> rebuilding za rok.

Po co? Rok w plecy by zaoszczedzic pensje Nelsona?

Nie tylko. Za rok moze byc wiekszy wybor trenerow.

> Wydaje mi sie, ze James i Dywan byli wysoko jako rookies.

Nie byli (przynajmniej jesli chodzi o roto).

Durant był w Top70. A pozostali? Poza Top20? Zdziwlibym sie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-22 14:32:04
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?

> Po co? Rok w plecy by zaoszczedzic pensje Nelsona?

Nie tylko. Za rok moze byc wiekszy wybor trenerow.

Skad takie przekonanie?
Zreszta za rok moze nie byc rozgrywek ;-)

> Nie byli (przynajmniej jesli chodzi o roto).

Durant był w Top70. A pozostali? Poza Top20? Zdziwlibym sie.

To dziw sie i to mocno ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-22 06:12:32
Autor: Leszczur
On 22 Lip, 14:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Nie tylko. Za rok moze byc wiekszy wybor trenerow.

Skad takie przekonanie?

Bo w trakcie sezonu jak co roku pewnie kilku straci prace.

Zreszta za rok moze nie byc rozgrywek ;-)

Nie chce mi sie w to wierzyc.

> Durant był w Top70. A pozostali? Poza Top20? Zdziwlibym sie.

To dziw sie i to mocno ;-P

To daj konkretne i twarde dane a zaczne. Moje notatki roto mają tylko
6 lat.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-22 15:36:15
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?

> To dziw sie i to mocno ;-P

To daj konkretne i twarde dane a zaczne. Moje notatki roto mają tylko
6 lat.

Huh? To dziwne, nie mozesz wkleic starszych danych? Tak czy inaczej, wg mojego systemu LeBron byl w Top45, a Wade Top90. A wiecej z tego sezonu: alez Garnett byl zajebisty (ponad 5M$ nad drugim
miejscem!) i kilka flashbackow w Top10 typu Kiril czy Brand ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-22 07:04:22
Autor: Leszczur
On 22 Lip, 15:36, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> To daj konkretne i twarde dane a zaczne. Moje notatki roto mają tylko
> 6 lat.

Huh? To dziwne, nie mozesz wkleic starszych danych?

Moge, ale mi sie nie chce :-) Sprawdzilem na b-r.com zaawansowane
statsy i na ich podstawie snulem domysły.

Tak czy inaczej, wg mojego systemu LeBron byl w Top45, a Wade Top90.

<zdziwienie>
Ho, ho, hoooooo....
</zdziwienie>

A wiecej z tego sezonu: alez Garnett byl zajebisty (ponad 5M$ nad drugim
miejscem!) i kilka flashbackow w Top10 typu Kiril czy Brand ;-)

Czy to przypadkiem nie był sezon gdy Kirilenko grał głownie na PF?
Hmmmm ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 16:29:42
Autor: lorak
s pisze:
Od razu mowie - nie napalaj się. Twoj limit i tak na pewno jest duzo
nizszy :-D

wiLQ'a postow nie widze?
Ktos ma podobnie?

tak. ostatni post Wilqa widzialem 19 lipca o 13:25

Data: 2010-07-21 18:57:06
Autor: wiLQ
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> wiLQ'a postow nie widze?
> Ktos ma podobnie?

tak. ostatni post Wilqa widzialem 19 lipca o 13:25

Bo i od tego czasu nie pisalem... ;-)
Dopiero pare godzin temu naskrobalem dwa posty... moze pojawia sie Wam z
opoznieniem? No i dlaczego L'e je widzi?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 10:21:19
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 18:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> tak. ostatni post Wilqa widzialem 19 lipca o 13:25

Bo i od tego czasu nie pisalem... ;-)
Dopiero pare godzin temu naskrobalem dwa posty... moze pojawia sie Wam z
opoznieniem? No i dlaczego L'e je widzi?

To proste - L'e widzi wszystko :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 15:02:37
Autor: s
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
P.S. Curry zostanie wywolany w pierwszej rundzie, czyli od 6.5M$ w
ogóle zaczynamy rozmowę :-)

Wydac w pierwszej rundzie 6,5 na leszcza to dla wiLQa jak splunac :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-21 21:27:15
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

P.S. Curry zostanie wywolany w pierwszej rundzie, czyli od 6.5M$ w
ogóle zaczynamy rozmowę :-)

Minimum w 1 rundzie bedzie takie samo? ;-P

Zreszta poczatek nie jest interesujacy, a koniec. Np czy dojdzie do 10M$? A jesli tak to czy Slawek go wtedy zmatchuje?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-11 03:07:45
Autor: sooobi
[...]

 Ja za to moge zdradzic ze dzis przegladalem ranking w ktorym Curry
jest na 4 pozycji:)
A i argumentacja tez sensowna.
Naprawde jestem ciekawy za ile pojdzie Curry...

Data: 2010-08-11 14:20:20
Autor: Szczepan Radzki
On 8/11/10 12:07 PM, sooobi wrote:
[...]

nie wierze... link, link, link :P

widzialem cos podobnego jakis czas temu, byl chyba 8

Szczepan Radzki

Data: 2010-08-11 06:26:41
Autor: sooobi
On 11 Sie, 14:20, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:

> [...]
> Naprawde jestem ciekawy za ile pojdzie Curry...

nie wierze... link, link, link :P

widzialem cos podobnego jakis czas temu, byl chyba 8

Dam do takiego gdzie byl na piatym, ten gdzie jest na czwartym na
razie zostawie tylko dla siebie, stronka moze sie okazac a jeszcze nie
odryta przez innych gmow:)
http://www.rotoworld.com/content/features/column.aspx?sport=NBA&columnid=47&articleid=35857

Data: 2010-08-15 19:05:34
Autor: s
[...]

Przekonales mnie :-)

Pobaraszkujcie sobie, chlopcy, ale jakos przesadnie sie nie napalajcie, jezeli wygracie licytacje :D

Pozdr
Slawek

profile zawodnikow na portalach... Jakie?