profile zawodnikow na portalach... Jakie?

Data: 2010-07-21 02:42:37
Autor: Leszczur
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
On 21 Lip, 11:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Hello,

Pytanie do grupowiczow innych niz moi rywale fantasy, bo tamci to i tak
nie zdradza :-)

A są tu jeszcze tacy, ktorzy nie są lub nie mają szans być Twoimi
rywalami fantasy? ;-)

Jakie macie ulubione witrynki, w ktorych mozna wybrac gracza i przejrzec
na jednej stronce aktualne (i te mniej aktualne tez) newsy na jego
temat? Z zwartej formie, przejrzyscie, konkretnie?

Ja znam same które prezentuja zawile, niekonkretnie i newsy sa
rozsypane po calym portalu :-)

Oczywiscie miejsca takie jak yahoo mam opanowane :-)

Twitter - bez dwoch zdan i bez zadnych watpliwosci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 14:27:26
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pytanie do grupowiczow innych niz moi rywale fantasy, bo tamci to i tak
> nie zdradza :-)

A są tu jeszcze tacy, ktorzy nie są lub nie mają szans być Twoimi
rywalami fantasy? ;-)

TRad?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 05:43:03
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 14:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A są tu jeszcze tacy, ktorzy nie są lub nie mają szans być Twoimi
> rywalami fantasy? ;-)

TRad?

Uwazasz, ze chlopak nie ma juz szans? Podobno do trzech razy
sztuka ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 14:50:22
Autor: s
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
TRad?

Ooo, czyjego posta mi wcielo? Kto sugerowal TRada?
Moze dlatego mam wrazenie, ze taka cisza na grupie?:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-21 05:59:08
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 14:50, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

Ooo, czyjego posta mi wcielo? Kto sugerowal TRada?

Taki jeden co sie wiecznie czepia.

Moze dlatego mam wrazenie, ze taka cisza na grupie?:-)

Moze zalozyles filtr na wiLQ'a? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 18:58:09
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ooo, czyjego posta mi wcielo? Kto sugerowal TRada?
Moze dlatego mam wrazenie, ze taka cisza na grupie?:-)

Cisza na grupie bo w NBA nic sie nie dzieje... jak newsem dnia sa
problemy z kontraktem Barnesa to sezon ogorkowy w pelni ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 18:58:34
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?

> TRad?

Uwazasz, ze chlopak nie ma juz szans? Podobno do trzech razy
sztuka ;-)

Podejrzewam, ze raczej checi...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 10:13:51
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 18:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Uwazasz, ze chlopak nie ma juz szans? Podobno do trzech razy
> sztuka ;-)

Podejrzewam, ze raczej checi...

Zaloze sie, ze az skręca go żeby znowu zagrać. Nałogowcy tak maja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-21 19:56:54
Autor: wiLQ
profile zawodnikow na portalach... Jakie?

> Podejrzewam, ze raczej checi...

Zaloze sie, ze az skręca go żeby znowu zagrać. Nałogowcy tak maja.

Mogl sie przerzucic na twardszy stuff ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-21 11:10:24
Autor: Leszczur
On 21 Lip, 19:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Zaloze sie, ze az skręca go żeby znowu zagrać. Nałogowcy tak maja.

Mogl sie przerzucic na twardszy stuff ;-)

Zawody strongmanow? ;-)

Data: 2010-07-21 19:19:32
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-07-21 18:58, wiLQ pisze:

TRad?

Uwazasz, ze chlopak nie ma juz szans? Podobno do trzech razy
sztuka ;-)

Podejrzewam, ze raczej checi...

Bawię się symulacjami na dolphinsim.com. Dużo ciekawsze od fantasy.

pzdr

TRad

Data: 2010-07-21 20:25:56
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Bawię się symulacjami na dolphinsim.com. Dużo ciekawsze od fantasy.

Tak czy inaczej, moral brzmi, ze jest przynajmniej jedna osoba, ktora
spelnia warunek, wiec teoretycznie moze odpowiedziec Slawkowi  ;-)

--
pzdr
wiLQ

profile zawodnikow na portalach... Jakie?