profile zawodnikow na portalach... Jakie?

Data: 2010-08-11 03:07:45
Autor: sooobi
profile zawodnikow na portalach... Jakie?
On 21 Lip, 11:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Hello,

Pytanie do grupowiczow innych niz moi rywale fantasy, bo tamci to i tak
nie zdradza :-)
 Ja za to moge zdradzic ze dzis przegladalem ranking w ktorym Curry
jest na 4 pozycji:)
A i argumentacja tez sensowna.
Naprawde jestem ciekawy za ile pojdzie Curry...

Data: 2010-08-11 14:20:20
Autor: Szczepan Radzki
On 8/11/10 12:07 PM, sooobi wrote:
[...]

nie wierze... link, link, link :P

widzialem cos podobnego jakis czas temu, byl chyba 8

Szczepan Radzki

Data: 2010-08-11 06:26:41
Autor: sooobi
On 11 Sie, 14:20, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:

> [...]
> Naprawde jestem ciekawy za ile pojdzie Curry...

nie wierze... link, link, link :P

widzialem cos podobnego jakis czas temu, byl chyba 8

Dam do takiego gdzie byl na piatym, ten gdzie jest na czwartym na
razie zostawie tylko dla siebie, stronka moze sie okazac a jeszcze nie
odryta przez innych gmow:)
http://www.rotoworld.com/content/features/column.aspx?sport=NBA&columnid=47&articleid=35857

Data: 2010-08-15 19:05:34
Autor: s
[...]

Przekonales mnie :-)

Pobaraszkujcie sobie, chlopcy, ale jakos przesadnie sie nie napalajcie, jezeli wygracie licytacje :D

Pozdr
Slawek

profile zawodnikow na portalach... Jakie?