proforma, a zapłata VAT

Data: 2010-02-26 14:36:37
Autor: Mateusz M
proforma, a zapłata VAT
Witam, wystawiłem Fakturę proforma, na jej podstawie otrzymałem przelew w ostatnim dniu roboczym  miesiąca (luty), zwykle fakture mogę wystawić w ciągu siedmiu dni, a jak to jest w tym przypadku, szczególnie chodzi mi o rozliczenie VAT z US, czy robię to na podstawie  uzyskanych wpływów na konto, czyli rozliczam za luty, czy rozliczam to na podstawie faktury, którą wystawiam w marcu i VAT płacę za marzec?

proforma, a zapłata VAT