progamik - stan naładowania baterii [N6233]

Data: 2009-08-18 12:56:53
Autor: butterfly
progamik - stan naładowania baterii [N6233]
witam
Od niedawna mam N6233 i jedną z rzceczy jaka mnie ciut denerwuje to słaby (niewielki) wskaźnik poziomu naładowania baterii. Poszperałem troszkę w necie .. i jakoś w tym temacie kiepściutko. Przydałby sie przeciez jakis probram, który rozszerzałby wielkość paska np na cała szerokośc okienka i był podzielony na wiekszą ilośc sektorów wskazujących.
A moze ktoś wie, widział, słyszał...
Pozdrawiam

Data: 2009-08-18 16:10:01
Autor: tumek-srumek
Dnia Tue, 18 Aug 2009 12:56:53 +0200, butterfly napisał(a):

[...]

moze zainstaluj sobie temat z jakas wieksza badz wyrazniejasza grafiką
poziomu naladowania baterii ?
--
pozdro
tumek

progamik - stan naładowania baterii [N6233]