prognoza na dzisiejsza sesje

Data: 2009-08-19 10:01:49
Autor: jarekz35
prognoza na dzisiejsza sesje
Witam,
chciałbym poznać Wasze prognozy odnośnie WIG20 na ciag dalszy dzisiejszej sesji

Data: 2009-08-19 04:00:13
Autor: Pr0NET
On Aug 19, 12:01 pm, "jarekz35" <jarekz35.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam,
chciałbym poznać Wasze prognozy odnośnie WIG20 na ciag dalszy dzisiejszej
sesji

Wszystko zależy od tego co się wydarzy za oceanem. Raczej nie będzie
mniej niż 2010 ani więcej niż 2030.

Data: 2009-08-19 12:34:02
Autor: Dombrek

Użytkownik "jarekz35" <jarekz35.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6giid$4u3$1inews.gazeta.pl...
Witam,
chciałbym poznać Wasze prognozy odnośnie WIG20 na ciag dalszy dzisiejszej
sesji
Pozdrawiam

Szansa na "niagarę" jak złamiemy ostatnie dołki.
Dombrek

Data: 2009-08-19 12:40:26
Autor: Robert
Dombrek pisze:
[...]

Może jednak powrót do górnej bandy ?

RM.

Data: 2009-08-19 13:00:45
Autor: Fidelio
Użytkownik "Robert" <robertoos@rato.pl> napisał w wiadomości news:h6gkqs$lld$1news.task.gda.pl...
Dombrek pisze:
[...]

Możemy troszkę pójść do góry bo dane o produkcji przemysłowej powinny być trochę lepsze od oczekiwań. Ale to o 14-stej. A dalej pójdziemy tak jak Stany nam zagrają ;-)

Data: 2009-08-19 14:07:46
Autor: Fidelio
prognoza na dzisiejsza sesje
Możemy troszkę pójść do góry bo dane o produkcji przemysłowej powinny być trochę lepsze od oczekiwań. Ale to o 14-stej. A dalej pójdziemy tak jak Stany nam zagrają ;-)

Jednak wcale nie były lepsze, były dużo gorsze. Marnie to widzę.

Data: 2009-08-19 21:22:38
Autor: skippy
prognoza na dzisiejsza sesje

Użytkownik "Fidelio"

Możemy troszkę pójść do góry bo dane o produkcji przemysłowej powinny być trochę lepsze od oczekiwań.

Skąd było to info?
Ocal paru idiotów.

Jednak wcale nie były lepsze, były dużo gorsze. Marnie to widzę.

Data: 2009-08-19 21:42:19
Autor: totus
prognoza na dzisiejsza sesje
skippy wrote:

Ocal paru idiotów.

Idiotów nie szkoda. Tych jest zawsze w nadmiarze.

Data: 2009-08-19 13:48:22
Autor: Dombrek
prognoza na dzisiejsza sesje
Może jednak powrót do górnej bandy ?

RM.

Może być i powrót. Ja póki co jestem L, a po złamaniu dołków reverse. Więc mi wszysto pasi, byle w jednym mocnym kierunku.
Dombrek

Data: 2009-08-19 16:30:41
Autor: Jan Werbiński
[...]

3500

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-08-19 21:25:42
Autor: skippy
prognoza na dzisiejsza sesje

Użytkownik "Jan Werbiński"

- Witaj Tymie
- Witam ja Cię

Data: 2009-08-19 19:32:44
Autor: kc
jarekz35 <jarekz35.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Witam,
chciałbym poznać Wasze prognozy odnośnie WIG20 na ciag dalszy dzisiejszej sesji
Pozdrawiam

No, dowiedziałeś się coś? Chyba nie, bo:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zakonczenie-dnia-na-GPW-ktorego-nikt-sie-nie-
spodziewal-2003301.html

kc

Data: 2009-08-20 06:19:51
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6hk0r$7k9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pod koniec sesji przerwałem trwającą od paru dni dystrybucję akcji, bo musiałem iść do kibla.