program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc

Data: 2010-11-04 17:00:52
Autor: RobertS
program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc
dla posiadaczy goldów przygotował Citi, bank poleca miejsca, w których posiadacze kk mogą dobrze zjeść i w dodatku otrzymać rabat

w Poznaniu objęta programem restauracja jest aż JEDNA ;-/
być może to oferta przede wszystkim dla posiadaczy ww. karty, którzy lubią dobrze zjeść i są z DC?

RobertS

Data: 2010-11-04 18:31:02
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc
Hello,

RobertS pisze:
dla posiadaczy goldów przygotował Citi, bank poleca miejsca, w których
posiadacze kk mogą dobrze zjeść i w dodatku otrzymać rabat

A mi to przysłali, chociaż w ogóle nie mam KK w Citi... :-)

--
MiCHA

Data: 2010-11-04 11:44:05
Autor: MK
program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc
On 4 Lis, 18:31, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

A mi to przys³ali, chocia¿ w ogóle nie mam KK w Citi... :-)

Konto masz? ;)

MK

Data: 2010-11-04 22:36:40
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
MK pisze:

A mi to przysłali, chociaż w ogóle nie mam KK w Citi... :-)
Konto masz? ;)

Ano mam. :-)
Ale w warunkach napisali, że aby otrzymać rabat, trzeba przy zamówieniu w restauracji okazać KK. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-11-04 22:51:02
Autor: RobertS
program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc

Ale w warunkach napisali, że aby otrzymać rabat, trzeba przy zamówieniu
w restauracji okazać KK. :-)

i nią zapłacić czy tylko okazać?
z ciekawości czystej pytam ;-)

RobertS

Data: 2010-11-04 23:06:31
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
RobertS pisze:

Ale w warunkach napisali, że aby otrzymać rabat, trzeba przy zamówieniu
w restauracji okazać KK. :-)

i nią zapłacić czy tylko okazać?
z ciekawości czystej pytam ;-)

Zapłacić.
I cofam to co powiedziałem - nie trzeba mieć KK, wystarczy debetówka do konta Citigold. Ciekawe jak oni ją rozpoznają, bo chyba wygląda jak każda inna... :-)

--
MiCHA

Data: 2010-11-05 02:22:34
Autor: MK
program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc
On 4 Lis, 23:06, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

Zap³aciæ.
I cofam to co powiedzia³em - nie trzeba mieæ KK, wystarczy debetówka do
konta Citigold. Ciekawe jak oni j± rozpoznaj±, bo chyba wygl±da jak
ka¿da inna... :-)

Hehe... tylko kolorem sie rozni :), ale... jak jakis posiadacz konta
goldowego zechce karta cobrand z ZTM dostaje juz standardowo niebieska
i tu faktycznie moze byc problem...

MK

Data: 2010-11-05 18:43:11
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
MK pisze:

Zapłacić.
I cofam to co powiedziałem - nie trzeba mieć KK, wystarczy debetówka do
konta Citigold. Ciekawe jak oni jÄ… rozpoznajÄ…, bo chyba wyglÄ…da jak
każda inna... :-)

Hehe... tylko kolorem sie rozni :)

Tzn.? Moja jest niebieska...

--
MiCHA

Data: 2010-11-05 10:54:33
Autor: MK
program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc
On 5 Lis, 18:43, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

Tzn.? Moja jest niebieska...

Sa i zolte...

MK

Data: 2010-11-05 21:04:00
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc
MK pisze:

Tzn.? Moja jest niebieska...
Sa i zolte...

A od czego zależy ten kolor?

--
MiCHA

Data: 2010-11-05 16:14:55
Autor: MK
On 5 Lis, 21:04, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
MK pisze:

> Sa i zolte...

A od czego zale¿y ten kolor?

Smiem podejrzewac, ze od typu konta...

MK

Data: 2010-11-06 08:54:02
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc
MK pisze:

Tzn.? Moja jest niebieska...
Sa i zolte...
A od czego zależy ten kolor?
Smiem podejrzewac, ze od typu konta...

No ale spodziewałbym się, że "żółte" pasują kolorem do Citigold. Tymczasem ja mam rachunek Citigold i niebieską debetówkę... :-O

--
MiCHA

Data: 2010-11-06 02:13:42
Autor: MK
program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc
On 6 Lis, 08:54, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
MK pisze:

No ale spodziewa³bym siê, ¿e "¿ó³te" pasuj± kolorem do Citigold.
Tymczasem ja mam rachunek Citigold i niebiesk± debetówkê... :-O

Jesli poprosiles o niebieska to masz niebieska :). Do kont goldowych
sa wlasnie zolte. Mysle, ze wymienia bez problemu na zolta w dowolnym
oddziale. A moze zmieniales typ konta w czasie zycia karty?

MK

Data: 2010-11-06 21:03:53
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
MK pisze:

No ale spodziewałbym się, że "żółte" pasują kolorem do Citigold.
Tymczasem ja mam rachunek Citigold i niebieską debetówkę... :-O

Jesli poprosiles o niebieska to masz niebieska :).

Nie przypominam sobie, by ktoś pytał o to...

Do kont goldowych
sa wlasnie zolte. Mysle, ze wymienia bez problemu na zolta w dowolnym
oddziale. A moze zmieniales typ konta w czasie zycia karty?

Prawie. Zmieniłem typ konta, a *potem* (konkretnie - jakieś 2 minuty potem) zamówiłem kartę (poprzednio nie miałem w ogóle karty debetowej do tego konta). Najwyraźniej wtedy system jeszcze "nie zauważył" zmiany i wyprodukowali mi niebieską. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-11-04 19:26:40
Autor: RobertS
[...]

to jesteś lepszy niż ja!

RobertS

program a la carte - citi wskazuje gdzie warto zjesc