program do fakturowania

Data: 2011-05-08 18:23:28
Autor: Marek
program do fakturowania
Poszukuję programu do fakturowania, który:
1. Ma pole "memo" na nazwę usługi= można wpisać dowolnie długi tekst
2. Jest licencjonowany na ilość jednocześnie uruchomionych kopii, a nie
liczbe stanowisk, na których jest zainstalowany./ jak LEX/
3. Drukuje rejestry sprzedaży,ma katalog usług. Magazyn-zbędny

Wersje online odpadają. Może być freeware. Może mi ktoś poradzić coś
sprawdzonego ?

Data: 2011-05-09 09:31:07
Autor: Marcin
program do fakturowania

Użytkownik "Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:omlf4ey2hkwh$.3m1uvbms86gw.dlg40tude.net...
[...]

Na pewno coś takiego ma program Smart bo go używam i sam to przed chwilą sprawdziłem. Cały myk polega na tym, że domyślnie nazwa jest do 255 znaków ale w konfiguracji definiujesz parametr pozycji dokumentu sprzedaży, jest to parametr memo i go używasz przy wystawiajaniu faktur zamiast zwykłej nazwy. Na wydruku zmieniasz żeby nie było standardowej nazwy tylko pole memo i śmiga.
Demo możesz pobrać ze strony http://www.smart-system.pl

Marcin

program do fakturowania