program do prowadzenia ogrodu

Data: 2010-11-05 10:50:07
Autor: Rafał
program do prowadzenia ogrodu
Chciałem zrobić sobie zarus ogrodu i pozaznacząc gdzie co posadziłęm i zasiałem. Chciałem nanosić sobie uwagi w stylu : opis, kiedy nawoziem, choroby itd.
Czy jest coś takiego najlepiej darmowe?GIF89a

Data: 2010-11-05 11:31:45
Autor: kogutek
[...]

begin 666 icon_smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`[
`
end

Nie napisałeś jaki masz system. Na windę jest fajny i darmowy. No może nie do
końca ale nic nie kosztuje. I jak winda legalna to legalny za nic. Wszystko co
chcesz w nim zrobisz. Szkoda że nie napisałeś czy na windę czy coś innego.  --

Data: 2010-11-05 12:30:47
Autor: Rafał
program do prowadzenia ogrodu
na windę :)

Data: 2010-11-05 23:46:36
Autor: wolim
program do prowadzenia ogrodu
kolega miał na mysli paint'a

Data: 2010-11-06 00:03:29
Autor: AW
program do prowadzenia ogrodu
W dniu 2010-11-05 23:46, wolim pisze:
kolega miał na mysli paint'a

Dobry jest też Notatnik.

AW

Data: 2010-11-08 03:08:41
Autor: kogutek
program do prowadzenia ogrodu
W dniu 2010-11-05 23:46, wolim pisze:
> kolega miał na mysli paint'a

Dobry jest też Notatnik.

-- Pozdrawiam
AW
Obrys chciał zrobić i zaznaczyć gdzie z kamieni ozdoby stoją. Czekam kiedy się
ktoś spyta czy jak papier toaletowy ma 5 warstw to tak jak przy trzy warstwowym
składa się go na pół. Doczekam się. --

program do prowadzenia ogrodu