program do sprawdzania sprzętu

Data: 2011-09-21 10:54:32
Autor: Marcin Bugajski
program do sprawdzania sprzętu
Witam!

Potrzebował bym programiku, najlepiej na jakimś bootcd, który przeskanuje mi kompa i powie jakie to bebechy mam w nim.
Niestety jest to laptok (firmy "notebook" ;-) ).
Wiem tyle, że na SISie i z P4 na pokładzie.
Po zainstalowaniu Home Xp z sp2 - nie wykrył kamery, lan, wam, vga, sound :-(
Ma ktoś sprawdzone skuteczne rozwiązanie? (everesty itp instalowane na systemie nie zawsze działają)

dzięki za pomoc

Marcin

Data: 2011-09-21 11:00:31
Autor: Vituniu
program do sprawdzania sprzętu
Ma ktoÅ› sprawdzone skuteczne rozwiÄ…zanie?

SIW, spisac ciagi "vendor id" i isc z tym do googli.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-09-21 11:31:25
Autor: Andy Niwiński

"Marcin Bugajski" <marcin.bugajski.bs@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j5c8ou$vd$1news.onet.pl...
[...]

A już te "everesty" sprawdzałeś? Czy może mamy tu kryształową kulę odpalić i podać ci wszystkie dane Twojego lapka?
Ściągnij najnowszą AIDA64, ta powinna podać cały hardware....

program do sprawdzania sprzętu