program telewizyjny

Data: 2012-05-19 12:00:19
Autor: Kell a
program telewizyjny

codziennie sprawdzam w necie program tv dla paru stacji
ale jest to meczace albowiem za kazdym razem musze wybierac
z rozwijanego menu wybrane stacje

znacie jakies strony www, gdzie moge sobie zdefiniowac
co mnie interesuje i od razu po wejsciu na strone dostane co potrzebuje?

tia

Data: 2012-05-19 12:29:59
Autor: Leon
program telewizyjny

[...]