program - uwaga pirat - jak się obronić ?

Data: 2010-11-02 14:29:00
Autor: Bydlę
piotrek wrote:
> oczywiście przekroczył prędkość i to sporo, mandat mu
> się należał i on z tym nie sprzecza. ale samochód był firmowy, szef się wkurzył
> i kolesia wywalił z roboty

No i?
Tu masz prawidłowe przełożenie - popełniasz czyn i ponosisz jego konsekwencje.
Powiedz koledze, że zagrał i przegrał.

> i teraz mam pytanie, czy jak zatrzyma was samochód policyjny z kamerą na
> pokładzie (telewizja), można żądać wyłączenia kamery ?

Można nawet żądać przyłączenia Czech do morza.
Prawo nie zabrania.

--
Bydlę

Data: 2010-11-02 15:52:09
Autor: RadekD
program - uwaga pirat - jak się obronić ?

Jakąś godzinkę temu rozmawiałem z koleżanką apropo jednego odcinka, w którym gościu jak się zorientował, że go kręcą wyszedł jakby nigdy nic
z radiowozu. I tu jestem zwolennikiem prawa "amerykańskiego" i uważam, że minimum to powinien leżeć na ziemi z elektrodami od paralizatora
w plecach (choć nie wykluczam też oddanie kilku strzałów ostrzegawczych
w nogi ze strzelby).
Życie potencjalny morderca przekraczający prędkość o ponad 50km/h w terenie zabudowanym uważam za dużo mniej warte niż życie postronnych i prawdopodobnych ofiar.

Data: 2010-11-02 15:53:19
Autor: kml

Użytkownik "RadekD" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iap8im$ghf$1news.onet.pl...

Jakąś godzinkę temu rozmawiałem z koleżanką apropo jednego odcinka, w którym gościu jak się zorientował, że go kręcą wyszedł jakby nigdy nic
z radiowozu.

Wyszedł i co dalej? Wsiadł do samochodu i pojechał?

kml

Data: 2010-11-02 15:56:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:iap8l0$73t$1inews.gazeta.pl...

[...]

A jakie to ma znaczenie?
Mieli go namierzonego, wysłać wezwanie na komendę, sprawę w sądzie założyć i po sprawie.

Data: 2010-11-02 15:59:48
Autor: kml
Cavallino wrote:
Wyszedł i co dalej? Wsiadł do samochodu i pojechał?

A jakie to ma znaczenie?
Mieli go namierzonego, wysłać wezwanie na komendę, sprawę w sądzie
założyć i po sprawie.

Jakim sądzie, mnie interesuje czy on wyszedł z samochodu czy po prostu się wział i pojechał. Nie wierze, że policjanci by go ot tak puścili.

kml

Data: 2010-11-02 15:55:36
Autor: Cavallino
[...]

Debil jak babcię kocham.

Życie potencjalny morderca przekraczający prędkość o ponad 50km/h

Kapelusz PLONK WARNING.

Data: 2010-11-02 16:18:22
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-02 15:52, RadekD pisze:

Jakąś godzinkę temu rozmawiałem z koleżanką apropo jednego odcinka, w którym gościu jak się zorientował, że go kręcą wyszedł jakby nigdy nic
z radiowozu.

Szanowny kolego. Policjant przy kontroli może do radiowozu wyłącznie grzecznie zaprosić.
Na co ty możesz się w ogóle nie zgodzić. Jakby padało, to bym ani myślał wyłazić z wozu,
niech sami przyniosą kwitki.

Data: 2010-11-02 21:10:58
Autor: Mario
[...]

tak ale ludzie idą raczej dlatego żeby obejrzeć film, potargować się (nie wiem po co?).

pozdrawiam
mario

Data: 2010-11-03 02:16:58
Autor: to
program - uwaga pirat - jak się obronić ?
begin RadekD
[...]
terenie zabudowanym uwaĹźam za duĹźo mniej warte niĹź Ĺźycie postronnych i
prawdopodobnych ofiar.

A mówili, że dopalacze są już zabronione... hm...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-03 02:15:09
Autor: to
program - uwaga pirat - jak się obronić ?
begin Bydlę
No i?
Tu masz prawidłowe przełożenie - popełniasz czyn i ponosisz jego
konsekwencje.

Od kiedy wśród kodeksowych kar jest pokazanie niechlujnie zamaskowanego wizerunku w TVN Turbo?

--
ignorance is bliss

program - uwaga pirat - jak się obronić ?